دانلود و خرید کتاب آنا هنوز هم می‌خندد اکبر صحرایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنا هنوز هم می‌خندد اثر اکبر صحرایی

کتاب آنا هنوز هم می‌خندد

نویسنده:اکبر صحرایی
امتیاز:
۴.۰از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آنا هنوز هم می‌خندد

«آنا هنوز هم می خندد» مجموعه داستان‌های کوتاهِ کوتاهی از اکبر صحرائی با موضوع دفاع مقدس است: در خانه باز شد و دخترک دوازده ساله‌ای بیرون آمد. دستی لیوان شربت آبلیمو داشت و دستی آلبوم عکس کهنه. شربت را گرفت طرف پیرمردی که روی ویلچر جلو خانه نشسته بود. پیرمرد نگاه انداخت به چشمان دختر. لیوان را گرفت و یک نفس بالا داد. نوک بینی‌اش که سرد شد، لیوان را پایین آورد. ـ پیر بشی بابا! با دست کبره بسته و لاغر آلبوم را گرفت و ورق زد. چشمش روی عکس سه جوان با لباس غواصی ایستاد. خیره شد به صورت شل‌مالی شده نفر وسط. «هاشم می‌بینی عمو برات چه جور زمین‌گیر شده! خسته شدم از کپسول و اکسیژن...دستام داره مثل پاهام پف می‌آره!» دست روی ویلچر گذاشت. جابه‌جا شد. «شدم دست پا گیر زن و بچه‌ات. ساعتا به خیابان، پیاده‌رو، ماشین و مردم زُل می‌زنم.» انگشت لای آلبوم گذاشت و به دختر گفت: ـ بشین کنار عمو! بعد نگاه‌اش رفت به ردیف پوسترهای تبلیغاتی سرتاسر پیاده‌رو. بوق ماشین از جا پراندش! لای آلبوم را باز کرد. خیره شد به عکس بعد. به ماشین آبرسانی نگاه کرد که روی آن نوشته بود: بنوش به یاد حسین!

نظرات کاربران

Bi vafa
۱۳۹۷/۰۴/۲۹

این کتابو دوسال پیش خوندم. خیلی به دلم نشست.😊 داستانهای کوتاهی که در اصل به هم مرتبط ن.

• Khavari •
۱۳۹۹/۰۷/۳۰

داستانهای کوتاه منفصلِ بهم متصل از رشادتها،رفاقتها،شجاعتهای ثبت شده در هشت سال دفاع مقدس...🌷🍃 +میتونست بهتر از این هم باشه، اما به عنوان یک کتاب سبک و آشنایی با دوران دفاع مقدس میشه گفت خوب بود🙏

Zahra h.Alami
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

دوران نوجوانی این کتاب رو خوندم و اون زمان برام دلنشین و زیبا بود. کم حجمِ و خسته کننده نیست. اگه باز هم خوندمش نظرم رو شاید تغییر بدم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۷۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
۱۶,۸۰۰
۳۰%
تومان