دانلود و خرید کتاب سرنوشت روح مایکل نیوتون ترجمه محمود دانایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرنوشت روح اثر مایکل نیوتون

کتاب سرنوشت روح

انتشارات:نشر پنج
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۶۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سرنوشت روح

کتاب سرنوشت روح نوشته مایکل نیوتون کتابی جذاب دربارهٔ سفر روح به سوی حیات ابدی‌اش است که با ترجمهٔ محمود دانایی منتشر شده است. 

درباره‌ کتاب سرنوشت روح

جسم و روح و تقابل این دو از موضوعاتی بوده که همیشه ذهن تمام مردم را در تمام دوران‌ به خود مشغول کرده است. مایکل نیوتون یکی از مشهورترین هیپنوتراپیست جهان است. او در این کتاب به سراغ ذهن آدم‌ها رفته است تا ناگفته‌های مهمی را مطرح کند.

در کتاب سرنوشت روح حقایق تازه‌ای درباره روح انسان خواهید خواند. این کتاب در ادامه کتاب قبلی مایکل نیوتون با نام «سفر روح» نوشته‌ شده است که هدف آن شناساندن و معرفی دنیای روح در مسیر سفر لایتناهی‌اش به سمت حیات ابدی بود. هدف کتاب حاضر آن است که رهروان را به سفر تحقیقاتی دومی در همان مسیر قبلی ببرد، اما این بار با گذری به انشعابات و شاخه‌های آن برای کشف چیزهای تازه و آگاهی از جزئیات بیشتر.

کتاب سرنوشت روح مجموعه‌ای از اظهارات بیش از ۱۰۰ نفر از داوطلبانی است که در حالت هیپنوتیزم به حافظه‌ٔ پنهانی و ضمیر ابرآگاه خود دست پیدا کردند و خاطرات و تجربیات خود را از فضایی که نویسنده آن را دنیای روح می‌نامد نقل می‌کنند. 

خواندن کتاب سرنوشت روح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از علاقه‌مندان به دنیای ماورا هستید و شناخت حقیقت روح انسان هستید ازین کتاب لذت خواهید برد. 

درباره‌ مایکل نیوتون

مایکل نیوتون روان‌شناس و محقق آمریکایی ۹ دسامبر ۱۹۳۱در لس‌آنجلس متولد شد. او در رشته‌های بهداشت فکر و روان در موسسه‌های آموزش عالی آمریکا تدریس کرده ‌است. اما زمینه‌ٔ اصلی فعالیت مایکل نیوتون معالجه از طریق خواب درمانی (هیپنوتراپی) است. از میان آثار مایکل نیوتون می‌توان به کتاب‌های سفر روح و سرنوشت روح اشاره کرد.

مایکل نیوتون ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۶ در کالیفرنیا چشم از دنیا فروبست.

بخشی از کتاب سرنوشت روح

«در لحظۀ مرگ، روح از جسم میزبان خود خارج می‌شود و صعود می‌کند. اگر روح پیرتر باشد و در زندگی‌های قبلی تجربیاتی کسب کرده باشد، بلافاصله می‌فهمد که آزاد شده است و به مبدئش برمی‌گردد. روح‌های پیشرفته نیازی ندارند کسی به استقبال‌شان بیاید. اما اکثر روح‌هایی که من با آنها کار می‌کنم، پس از خروج از سطح ستاره‌ای کرۀ زمین با راهنماهای خود مواجه می‌شوند. ممکن است روح‌های جوان‌تر، یا روح بچه‌ای که تازه فوت کرده است، تا پیش از پایین آمدن یک راهنما برای کمک، سردرگم بمانند. بعضی از روح‌ها تصمیم می‌گیرند مدتی در صحنۀ مرگ خود باقی بمانند، ولی اکثر روح‌ها مایلند بلافاصله محل را ترک کنند. در دنیای روح، گذشت زمان معنا ندارد. روح‌هایی که برای تسلای بازماندگان عزادارشان یا به دلایل دیگر مایلند مدتی در محل مرگ خود بمانند، گذشت زمان را احساس نمی‌کنند. برای آنها، گویی زمان به نوعی از حرکت می‌ایستد.

به تدریج که روح‌ها از کرۀ زمین فاصله می‌گیرند، نور فزایندۀ درخشانی را در اطراف خود احساس می‌کنند. بعضی از روح‌ها، مدت کوتاهی، تاریکی خاکستری‌رنگی را می‌بینند و احساس می‌کنند در حال گذشتن از میان یک تونل یا دروازه هستند. اختلاف میان این دو تجربه به سرعت خروج روح‌ها بستگی دارد، که آن هم به نوبۀ خود به میزان تجربه‌ای که کسب کرده‌اند مربوط است. احساس قوۀ جاذبۀ راهنما، ممکن است از جانب یک روح ضعیف یا قوی باشد و این بستگی به درجۀ پختگی روح و ظرفیت تغییرپذیری آن دارد. تمام روح‌ها در مراحل اولیۀ خروج از جسم، با « غبار ابرمانندی » مواجه می‌شوند که اطراف آنها را فراگرفته است. اما به زودی غبار از بین می‌رود و آنها می‌توانند مسافت‌های دورتری را ببینند. در این وضعیت روح‌های در سطح متوسط، انرژی شبح‌مانندی را مشاهده می‌کنند که به طرف آنها می‌آید.

این انرژی ممکن است مربوط به یک یا دو مونس روحی باشد، اما اکثراً راهنما هستند. در مواردی هم که همسر یا دوستی که قبلاً فوت کرده است به ملاقات روح می‌آید، راهنما در فاصلۀ نزدیکی قرار می‌گیرد تا فرایند انتقال را تحت نظر بگیرد. در تمام دوران تحقیقاتم، هرگز به کسی برنخوردم که یک شخصیت بزرگ معنوی مثل مسیح یا بودا به ملاقاتش آمده باشد. اما، راهنماهایی که برای روح‌ها تعیین می‌شوند، از میان ذات‌های مهربان معلمین بزرگ معنوی در روی کرۀ زمین هستند.»

معرفی نویسنده
عکس مایکل نیوتون
مایکل نیوتون

مایکل نیوتن روانشناس و محقق برجسته آمریکایی، ۹ دسامبر ۱۹۳۱ در کالیفرنیا متولد شد. نیوتن مدرک دکتری خود را در رشته روان‌شناسی و مشاوره گرفت و عضو انجمن مشاوران آمریکا بود. روش درمان او مبتنی بر هیپنوتراپی (هیپنوتیزم درمانی) بود. روشی که شاید برخی از ما به محض شنیدنش تصویر طنابی متحرک و چشمانی که قرار است به خواب بروند در ذهن‌مان نقش ببندد. هیپنوتیزم همیشه برای بشر موضوعی جذاب بوده است. اتفاقی که گفته می‌شود باعث می‌شود واقعیات، بی‌پرده خودشان را نشان دهند. نیوتن با این روش توانست به کشفیات جالبی برسد. هیپنوتیزم دریچه تازه‌ای به زندگی او باز کرد. این روانشناس معروف، سی سال تلاش کرد و تحقیقات گسترده‌ای انجام داد. او برای رسیدن به نتیجه هیچ عجله‌ای نداشت. سال‌ها زمان صرف کرد تا نظریه‌ای مستدل و منطقی ارائه دهد.

نظرات کاربران

Royaei
۱۳۹۸/۰۱/۲۳

کسانی که بخاطر تعصبات دینی پرده ای محکم جلوی چشمشان کشیده اند تقاضا میکنم به این کتاب باور داشته باشید وگرنه منی که با هزار گونه بیماری ودرد و مرض به این دنیا میام حتما دلیلی برای انتخاب این جسمم

- بیشتر
کاربر ۱۶۶۷۳۰۷
۱۳۹۹/۰۲/۰۷

سلام ، با توجه به اینکه من این کتاب و همچنین نسخه اول کتاب دکتر نیوتن (سفر روح) رو خیلی سال پیش خوندم و نگرش و احساس من رو بطور ۱۰۰% تغییر داد و احساس میکنم از زمانی که این

- بیشتر
کاربر ۱۵۶۹۶۲۷
۱۳۹۹/۰۵/۱۷

هر کسی اگه جلد یک و دوی این کتاب را بخونه اون موقع میفهمه که کارهای بد انجام نده و اگه هم انجام داد چگونه این مصیبت دامن خودشو میگیره و به دنیا با دید دیگری نگاه خواهد کرد که

- بیشتر
shiva_1994
۱۳۹۹/۰۵/۰۳

من خیلی اینجور کتاب ها رو میپسندم و دوس دارم واقعا دید ادم رو نسبت به زندگی و مرگ عوض میکنن من فعلا کتاب سفر روح مایکل نیوتن رو خوندم واقعا عالی بود عالی و الان هم میخوام این کتاب

- بیشتر
Dexter
۱۳۹۷/۱۲/۲۰

کتاب بسیار عجیبیه، نویسنده به تناسخ و زندگی های چندگانه اعتقاد داره ،که متناقض با تعالیم انبیای الهیه. از طریق هیپنوتیزم های پیشرفته ای به بررسی روح و عملکردهای اون می پردازه و با جمع بندی دانسته های خودش با

- بیشتر
محمدحسین هلالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

بسیار بسیار عالی و ازلحاظ علمی بهتون ثابت میکنه که بعدازمرگ چی میشه...من کتاب اول استاد را سالها پیش خواندم و جدیدا کتاب دوم را مطالعه کردم...بدرد کسانی میخوره که در این زندگی سردرگم هستند،زندگیتون با خواندن این کتاب عوض

- بیشتر
شیدا
۱۳۹۸/۰۶/۲۶

شگفت آوره، و در مورد تسلی دادن توسط روح ها براساس تجربیات خودم بنظرم کاملا صحیح است.

سارا شاه
۱۳۹۹/۰۳/۰۹

ما یک بار در این فضا زمان زندگی می کنیم در حقیقت روح بعد از مرگ بر اساس آگاهی که در طول زندگی کسب کرده باید به فرکانس بالاتر بره ولی روح های زیادی(کالبد ذهنی) به دلیل وابستگی هایی که

- بیشتر
saeed hn
۱۳۹۸/۱۲/۲۷

کتابی عالی در مورد زندگی جاودانه همه ی ما

بیات
۱۳۹۸/۰۹/۰۲

شگفت آور

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵۳)
بین دوستداران حیوانات باید بیشتر مراقب کسانی باشم که گربه دارند.
azaad
روزها فکر من این است و همه شب سخنم که چرا غافل از احوال دل خویشتنم از کجا آمده‌ام آمدنم بهر چه بود به کجا می‌روم آخر ننمایی وطنم مانده‌ام سخت عجب کز چه سبب ساخت مرا یا چه بوده است مراد وی ازین ساختنم مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک دو سه روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست به هوای سر کویش پر و بالی بزنم
Dexter
من به همه می‌گویم نگران از دست دادن جسم‌شان نباشند، این بخش از وجود، تنها برای مدت کوتاهی با ما خواهد بود و شما برای اشغال این جسم خاص دلایل کافی داشته‌اید.
azaad
باید افرادی را که می‌گویند به زمین تعلق ندارند، جدی گرفت.
کاربر ۴۰۲۲۳۰۳
« من با پی بردن به هویت واقعی خودم، آنچنان احساس شادی توأم با آزادی می‌کنم که قادر به شرح آن نیستم. نکتۀ شگفت‌انگیز این است که این دانش همواره در ذهن من وجود داشته است. دیدار استادانی که دربارۀ ما پیشداوری نمی‌کنند، در من حالت گرم و پرمحبتی ایجاد کرده است. بینشی که برای من حاصل شده این است که: تنها چیزی که در زندگی زمینی واقعاً اهمیت دارد نحوۀ زندگی و رفتار ما با دیگران است. مهربانی، نوعدوستی و پذیرفتن دیگران همان طور که هستند، از آنچنان ارزش والایی برخوردار است، که در قیاس با آن، وضعیت زندگی مادی ما بسیار ناچیز به شمار می‌رود. حالا، به جای این که فقط حس کنم، می‌دانم که چرا من در این جسم خاکی هستم و بعد از مرگ به کجا خواهم رفت ».
سحرناز
وقتی مرگ جسم فرامی‌رسد و روح به دنیای دیگر بازمی‌گردد، نشئۀ خاطرات زندگی زمینی را با خود می‌برد. مثلاً لذاتی از قبیل مزۀ غذاها و نوشابه‌ها، احساس لمس کردن جسم دیگران، عطرهای مختلف،‌ حضور در چشم‌اندازهای زیبای زمین مثل قدم زدن در صحرا یا صعود از کوه‌ها، یا شنا در دریاها در حافظۀ روح باقی می‌ماند. حافظۀ فناناپذیر روحی، خاطرۀ لذات جسمانی را در خود نگه می‌دارد و در دنیای روح هم می‌تواند از آنها استفاده کند. به این منظور، روح‌ها قالب مثالی به خود می‌گیرند که کاملاً شبیه جسم بشری آنهاست و به این ترتیب در آن جا هم از لذات جسمانی این دنیا استفاده می‌کنند.
انار
ما باید با تحمل و بردباری به حرف افرادی که در زندگی‌های زمینی می‌شناسیم و دوست‌شان نداریم، گوش کنیم. چون یقیناً هر کسی مطلب آموزنده‌ای برای‌مان دارد ».
انار
« در هر زندگی هر چه کسب کنی، تا آخرِ زمان برایت باقی می‌ماند ».
azaad
در دورۀ جنینی، در حالی که روح‌ها خود را با مدار جریان مغزی و خودِ میزبان‌شان وفق می‌دهند، هنوز می‌توانند مانند روح‌های فناناپذیر فکر کنند. پس از تولد، نوعی فراموشی تدریجی در حافظه شروع می‌شود و آمیخته‌ای از صفات فناناپذیر روح با ذهن موقت بشری در کنار هم، خصایص یک شخصیت جدید را به وجود می‌آورند.
Dexter
عطار می‌گوید: بی‌آب و دانه در قفس خاک مانده‌ام پرها زنم چو زین قفس تنگ برپرم
انار

حجم

۶۷۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۴۷۲ صفحه

حجم

۶۷۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۴۷۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان