دانلود و خرید کتاب قرار بوده تو شاد باشی نیل دونالد والش ترجمه فرخ بافنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قرار بوده تو شاد باشی اثر نیل دونالد والش

کتاب قرار بوده تو شاد باشی

معرفی کتاب قرار بوده تو شاد باشی

«قرار بوده تو شاد باشی» نوشته نیل دونالد والش (-۱۹۴۳)، یک کتاب در حوزه آموزش‌های معنوی برای زندگی بهتر و مهارت‌های شادزیستی است. این کتاب در ۲۸ فصل می‌کوشد برخی از نگرانی‌ها و عوامل ایجادکننده ناخشنودی روانی در افراد را بررسی و روش غلبه بر آنها را بیان کند. در بخشی از فصل ۱۷ کتاب با عنوان «نیازی نیست نگران خودت باشی» می‌خوانیم: این حقیقت ناگفته، ایده‌ای را که اکثر مردم درباره‌ی خودشان دارند به چالش عمیق می‌کشد ـ دیگر چه برسد به ایده‌ای که درباره‌ی خدا دارند. همچنین حقیقت ناگفته، نکته‌ای بنیادی در مورد این سؤال است که چیزها چطور اتفاق می‌افتد. این حقیقت بیشتر از هر چیز دیگری مربوط به این است که واقعیت چگونه واقعیت می‌شود. برای درک (دیگر چه برسد به تعلیم) فرآیند آفرینش فردی نیاز داریم که درباره‌ی خدا زیاد حرف بزنیم. همچنین زیاد حرف زدن با خدا هم می‌تواند سودمند باشد. من در مناجات‌هایم با خدا خیلی این کار را کردم و برخی از چیزهایی که در این فصل می‌خواهم بگویم در کتاب‌های قبلی‌ام یافت می‌شود. اگر یکی یا تعداد بیشتری از آن کتاب‌ها را خوانده باشی، چیزی که در ادامه می‌آید به نظر آشنا می‌آید. با این حال به من اجازه بده به خاطر کسانی که آن نوشته‌های قبلی را نخوانده‌اند در اینجا برخی از آن‌ها را تکرار کنم. (و توجه داشته باش که مرور این دریافت‌ها ضرری ندارد.) همان‌طور که تا الآن به بهانه‌های مختلف گفته‌ام، بسیاری از بزرگانی که در مورد «قانون جذب» برای دیگران حرف می‌زنند، به ندرت به کلمه‌ی «خدا» اشاره می‌کنند. من معتقدم این مسئله به این خاطر است که برخی از این نویسنده‌ها و فیلمسازها احساس می‌کنند این ایده که خدا منبع انرژی جذب است، آن نکته‌ی اصلی را که می‌خواهند بیان کنند می‌گیرد ـ این نکته که قدرت در درون تو است.

نظرات کاربران

hamed
۱۳۹۷/۰۱/۲۱

نمونه ش ک خیلی خوب بود میخوام بخرم.حدود 200تا کتاب دارم 50تاشم نخوندم ولی کتاب جدید ک میاد بازم وسوسه میشم کتاب بخرم 😀😀

nasim
۱۳۹۷/۰۴/۰۹

از کتاب هایی که توی مقدمشون زیادی با کلمات بازی میکنند و حوصله آدمو سر میبرند ...

مصعب
۱۴۰۱/۰۲/۰۵

متن کتاب روان بود ولی کتاب آموزنده ای نبود.حیف وقتی که براش گذاشتم باز خدا خیرشون بدن که بابت این کتاب پولی نپرداختم و تو تاقچه بینهایت خوندم😂

کاربر ۲۱۰۱۳۰۸
۱۴۰۰/۰۴/۰۶

دوسش داشتم

elham🦋
۱۴۰۰/۰۲/۰۷

قضاوت در قلب پر محبت جایی ندارد. خودت را قضاوت نکن. چون خدا درمورد تو هرگز قضاوت نخواهد کرد

کاربر ۱۰۴۰۶۷۱
۱۳۹۸/۰۸/۱۴

بازم یه کتاب دیگه راجبه قانون جذب با عنوان و اسامی دیگه. ول کن نیستن . همش دارن از کهکشان و انرژی و بسامد و فرکانس حرف می زنن دوجمله هم از کتابای دیگه می ذارن تو کتاب. ملت رو

- بیشتر
زهرا
۱۳۹۷/۰۳/۱۴

عالللییی مرسی از طاقچه بابت این کتاب عالی

علی دهقان منشادی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲

لطفاً دقت کنید! بنده یک محقق هستم. آقای والش یک مدعی دروغین هست. اول ادعای ارتباط با خدا می‌کند. بعد در یک برهه‌ای ادعای نبوت کرده است. الان هم که ادعای خدایی کرده است. دین ایشون بسیار منحرف و خود ساخته است که با خوانش‌های فردی

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۰)
خداوندا، تو را شکر می‌گویم. تو را به خاطر این کتاب و این زندگی و شگفتی این لحظه شکر می‌گویم. تو را به خاطر تمام چیزهایی که تاکنون برایم اتفاق افتاده است، الآن دارد برایم اتفاق می‌افتد، و در آینده خواهد افتاد، شکر می‌گویم. چرا که تمام آن‌ها کمال دَم بعدی و شکوه « کسی که قرار است بشوم » را برایم به ارمغان می‌آورند. خوب شد. حالا در صفحه‌ی اول کتاب، تاریخ امروز را یادداشت کن. بعدها حتماً دلت می‌خواهد امروز را به خاطر بیاوری، چون قرار است فرمولی برای کل زندگی به تو داده شود که تمام تجربه‌های روزمره‌ی تو را تغییر خواهد داد. مگر این‌که خودت نخواهی. و امروز آن روزی است که آن تصمیم را می‌گیری.
S
برای مثال، فرض کن ذهنت روی دو برابر کردن درآمدت در عرض سال بعد متمرکز شده است. ولی اگر تو بعداً، ساعت بعد یا روز بعد، به این فکر کنی که انجام این کار تقریباً برایت ناممکن است ـ اگر به خودت بگویی: « وای، دست بردار، واقع‌بین باش! هدفی را انتخاب کن که حداقل به آن برسی » ـ آن‌گاه تو آخرین ایده‌ای را که به ذهنت رسیده است انتخاب کرده‌ای، چه از اصل آن را می‌خواستی و چه نمی‌خواستی، چون دکمه‌ی قدرت تو همیشه روشن است؛ آفرینش فردی همیشه دارد کار می‌کند. آفرینش فردی نه تنها با آخرین فکر یا ایده‌ات کار می‌کند، بلکه با آن فکر و ایده‌ای کار می‌کند که تو بیشترین بسامد و تمرکز و انرژی
مرجان
توانایی خلق واقعیت خودت، تجلی خداوند است. برای همین هم هست که همیشه عمل می‌کند. اصلاً برایش غیرممکن است که عمل نکند. این یک قانون بنیادین هستی است. این ماهیت چیزهاست.
مرجان
« همه‌ی چیزها یکی است. فقط یک چیز وجود دارد و همه چیز بخشی از همان یک چیز است که وجود دارد.
مریم صادقی
این حرف ممکن است احمقانه به نظر بیاید، ولی این یکی از قدرتمندترین ابزاری است که من تا حالا با آن رو به رو شده‌ام. هر روز پنج بار بی‌هیچ دلیل مشخصی لبخند بزن. و صدالبته وقتی که دلیلی هم وجود دارد، دیگر معطل نکن و فوراً و با تمام وجود لبخند گشاده‌ای بزن.
Fatemeh_fmr
با این وجود هدفِ « جذب » (و تمام قانون‌های بزرگ زندگی) تعالی بخشیدن خود نیست، بلکه دیگران است؛ شکوفا شدن خود نیست، شکوفا شدن دیگران است؛ غنی کردن خود نیست، غنی کردن دیگران است ـ چرا که با انجام این کار است که خود تعالی می‌یابد، شکوفا می‌شود، غنی می‌گردد و به کامل‌ترین شیوه تجربه می‌شود. (این کامل‌ترین تجربه از خود است که روح در آرزوی آن است. این، در حقیقت، هدف از کل زندگی است.)
سید سروش حقی
« کس دیگری در اینجا نیست ». هیچ کسی غیر از تو نیست؛ و دیگری فقط خودت هستی در شکل و شمایل متفاوت. اولین قانون معنوی که برایم آشکار شد این است: « ما همه یکی هستیم. »
مریم صادقی
تو در همین لحظه شاهد خارق‌العاده‌ترین مکانیسم در هستی بوده‌ای. شاهد مکانیسم تجلی بوده‌ای. بگذار به شیوه‌ی دیگری بگویم. تو شاهد ... ... خدا، در عمل بوده‌ای. (و اگر این تو را خوشحال نکند، هیچ چیز دیگری نخواهد کرد.)
دختر دریا
تو آمده‌ای که قد بکشی و سیمای زیبای بهشت خودت را درست بر فراز تمام چیزهایی ببینی که فکر می‌کنی باید به دوش بکشی.
دختر دریا
جذب جزئی از آن متافیزیک است. یک آهنربای انرژی است. هر چیزی را که مثل خودش باشد جذب می‌کند. صد در صد از این قانون پیروی می‌کند که: « چیزهای مثل هم یکدیگر را جذب می‌کنند. »
مرجان

حجم

۱۶۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱۶۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان