دانلود و خرید کتاب دریچه‌ای به دنیای شگرف سپاس‌گزاری رابرت اِی. امونز ترجمه سیما فرجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دریچه‌ای به دنیای شگرف سپاس‌گزاری اثر رابرت اِی. امونز

کتاب دریچه‌ای به دنیای شگرف سپاس‌گزاری

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دریچه‌ای به دنیای شگرف سپاس‌گزاری

«دریچه‌ای به دنیای شگرف سپاس‌گزاری» نوشته دکتر رابرت ای. امونز است. اگرچه سپاس‌گزاری به‌راستی یک هدف ارزشمند، یک احساس ملایم و گرمی‌بخش یا یک راهکار و شیوه‌ی مناسب برای شادتر یا سالم‌ترزیستن است؛ اما سپاس‌گزاری را نمی‌توان فقط و فقط به‌صورت یک داروی خوب در نظر گرفت. سپاس‌گزاری به‌راستی درست‌ترین رویکرد در زندگی به‌شمار می‌آید. ما هرگز به‌صورت تصادفی یا به‌خودی‌خود آفریده نشده‌ایم و هرگز به‌تنهایی نمی‌توانیم به جایگاه واقعی‌مان در زندگی برسیم. درنتیجه، زندگی‌کردن به‌شیوه‌ای سپاس‌گزارانه در واقع زندگی‌کردن در راستای حقیقت است. سپاس‌گزارانه‌زیستن به زندگی، معنا، هدف، شادی و رضایت‌مندی می‌بخشد. در ۸ فصل این کتاب شما با معنا و کاربردهای شگفت‌انگیز سپاس‌گزاری در زندگی آشنا خواهیدشد و خواهید آموخت که چرا سپاس‌گزاری در زندگی مادی و معنوی تا این اندازه تأثیرگذار و بی‌نظیر است.

نظرات کاربران

📓میرزا رضا📚
۱۳۹۷/۰۶/۰۸

این یک کتاب خوب و کاربردی درمورد مبحث سپاسگذاری هست که تاثیرزیاد ی در بعد مادی ومعنوی برای انسان دارد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۲)
سپاس‌گزارانه‌زیستن به این معنی است که به‌خوبی درک کنیم زندگی به ما بدهکار نیست و همه‌ی نعمت‌ها و خوبی‌های زندگی‌مان به‌راستی هدایایی ویژه هستند که در اختیارمان قرار گرفته‌اند.
sadeghi
سخنان ما در واقع اندیشه‌های‌مان را بازمی‌تابانند و اندیشه‌های ما نیز تاحدودی واقعیت وجودی ما را می‌آفرینند.
sadeghi
وقتی ذهنتان را مدیریت می‌کنید؛ در واقع دنیای خودتان را مدیریت می‌کنید.
sadeghi
بسته‌ی سپاس‌گزاری‌تان را بگشایید
معجزه ی سپاسگزاری
ذهن انسان‌هایی که کم‌تر سپاس‌گزار هستند از قبل با واژه‌هایی اشغال شده است که بار معنایی منفی و حالت گلایه‌ای دارند و برمبنای احساس تیره‌روزی و ناکامی شکل گرفته‌اند
sadeghi
شما هرگز آن‌قدر پیر، جوان، ثروتمند یا فقیر نیستید که نتوانید سپاس‌گزارانه زندگی کنید. ما در هر فصل از زندگی‌مان می‌توانیم سپاس‌گزار باشیم.
sadeghi
حسود نباشید یا با احساس حسرت زندگی نکنید.
sadeghi
سپاس‌گزاری به انسان توانایی می‌بخشد تا احساسی خوب داشته باشد و کارهایی شایسته انجام دهد.
📓میرزا رضا📚
هیچ ویژگی مثبت یا فضیلتی را نمی‌توان در انسان‌ها یافت که، در مقایسه با سپاس‌گزاری، برای آنان فایده‌هایی بیشتر داشته باشد.
سارا شاه
وقتی انسان‌ها یک دفترچه‌ی سپاس‌گزاری روزانه دارند و هرروزه جمله‌هایی سپاس‌گزارانه را داخل آن می‌نویسند؛ جذب چربی آنان از مواد غذایی مصرفی‌شان در طی روز تا ۲۵ درصد کاهش می‌یابد. ● نوشتن نامه‌ی سپاس‌گزارانه سبب می‌شود احساس ناامیدی و ناکامی در ۸۸ درصد از افرادی کاهش یابد که به‌دلیل گرایش و اقدام به خودکشی در بیمارستان بستری شده‌اند. به‌علاوه، نوشتن نامه‌ی سپاس‌گزارانه سبب می‌شود میزان خوش‌بینی ۹۴ درصد از آنان افزایش یابد.
سارا شاه

حجم

۹۴۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۹۴۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان