دانلود و خرید کتاب قرآن کتاب شور و شیدایی علی نصیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قرآن کتاب شور و شیدایی اثر علی نصیری

کتاب قرآن کتاب شور و شیدایی

نویسنده:علی نصیری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قرآن کتاب شور و شیدایی

«قرآن کتاب شور و شیدایی» به قلم علی نصیری برای معرفی بیشتر قرآن نگاشته شده و در آن شش ویژگی از ویژگی های قرآن برشمرده شده‌است که عبارتند از: ۱. قرآن معجزه‌ای بی‌بدیل؛ ۲. قرآن کتابی جامع و جهانی؛ ۳. قرآن مجمع آموزه های الهی؛ ۴. قرآن و جذبه و جاذبه بی‌نظیر؛ ۵. قرآن کتابی فرازمینی؛ ۶. قرآن و همگرایی با فطرت و برهان.

بخشی از کتاب:

یکی از مهم‌ترین ویژگی قرآن انعکاس آموزه‌های بلند و الهی در آن است. به این معنا که این آموزه‌ها بدان گونه که در قرآن انعکاس یافته در هیچ یک از کتاب‌های آسمانی موجود، تا چه رسد به کتاب‌های زمینی فراچنگ نمی‌آید. این مدعا به روشنی با مطالعات تطبیقی میان آیات قرآن با متون کتب مقدسِ موجود قابل اثبات است.

بر اساس آن چه که دین شناسان ارایه کرده‌اند، در حال حاضر دوازده دین زنده در جهان وجود دارد که در میان آنها از دین یهود، مسیحیت و اسلام با عنوان ادیان ابراهیمی که دارای کتاب مقدسِ شناخته شده‌تر نسبت به سایر ادیان‌اند، یاد می‌شود.

از سویی دیگر، اسلام به هیچ روی با دو دین یهود و مسیحیت قابل قیاس نیست. با صرف نظر از سایر جنبه‌ها، مقایسه‌ای میان تورات و انجیل از یک سو و قرآن از سویی دیگر این مدعا را اثبات می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۷۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان