دانلود و خرید کتاب با خوک کشتی‌نگیر و نود راهکار دیگر برای زیر‌سازی کار و تجارت‌‫ مارک اچ. مک‌کورمک ترجمه سارا قدیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با خوک کشتی‌نگیر و نود راهکار دیگر برای زیر‌سازی کار و تجارت‌‫ اثر مارک اچ. مک‌کورمک

کتاب با خوک کشتی‌نگیر و نود راهکار دیگر برای زیر‌سازی کار و تجارت‌‫

معرفی کتاب با خوک کشتی‌نگیر و نود راهکار دیگر برای زیر‌سازی کار و تجارت‌‫

موضوع کتاب حاضر، آموزش شیوه‌های موفقیت در شغل‌های گوناگون و کسب و کار است. نویسنده ابتدا به توضیح این مسئله پرداخته که هر شخص چگونه می‌تواند در هنگام رخ‌دادن تغییراتی خطیر از مهارت‌های ذاتی خویش استفاده نماید. وی با تأکید بر مهارت‌های افراد بر آن است که به مخاطب در ایجاد یک تجارت اصولی و راه‌اندازی کسب و کاری با زیرساخت‌های محکم و صحیح یاری نماید. در این راستا، نود راهکار پیشنهاد نموده که از آن میان، می‌توان به این موارد اشاره کرد: «حواستان به خودتان باشد»؛ «معیار ذهنی خود را برای اندازه‌گیری موفقیت بسنجید»؛ «یک مهارت چند جانبه کسب کنید»؛ «روزتان را سر وقت به پایان برسانید»؛ «حواستان به محیط کارتان باشد»؛ «در زمان‌بندی مهارت کسب کنید»؛ «نگذارید ارزش‌هایتان به زیان شما تمام شود»؛ «بهترین مسیر، مستقیم‌ترین مسیر است»؛ «نسبت به توافق نظرهای همگانی هوشیار باشید» و «هنر برداشتن صورت‌حساب را بیاموز».

نظرات کاربران

NikTanTeb@
۱۳۹۶/۰۴/۰۴

یک کتاب عالی خیلی تکان دهنده

rahmat ebrahimian
۱۴۰۱/۰۷/۲۲

نویسنده سعی کرده مهارت ها و آموخته های خودش در دنیای کسب و کار و تجارت رو در این کتاب جا بده. ترجمه خوبه. متن کتاب روان. دامنه موضوعات متنوع. یعنی به جای تمرکز بر یک یا چند مورد، نکته

- بیشتر
usef
۱۳۹۵/۰۷/۲۶

کتاب خوبیه.بهترین قسمتاش اون مثالاییه که برای هر قسمت میده.ولی حیف که یه فهرست با جزییات کامل نداره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۵)
«دوبار اندازه بگیر، یک‌بار بِبُر»
محمود
کسانی را می‌شناسم که مدعی‌اند برای یک بحث ده دقیقه‌ای با همکارشان وقت ندارند ولی برای یک ملاقات نیم ساعته با یک مشتری احتمالی، بی‌هیچ چون و چرایی تن به سفری هوایی می‌دهند. از این کار مردم سردر نمی‌آورم. شاید دلشان می‌خواهد از محل کارشان بیرون بزنند. شاید بر این باور اشتباهند که اگر یک روز کامل را صرف رفتن به یک جلسه و بازگشت از آن کنند، اهمیت موضوع مورد بحث را بیش از آن‌چه هست جلوه داده‌اند. دلیلش هرچه که باشد واقعیت امر این است که به ندرت پیش می‌آید نتوان یک قضیه را با مکالمه تلفنی حل و فصل کرد یا رسیدگی به آن را تا یک موقعیت مناسب‌تر برای سفر، به تأخیر انداخت.
محمود
۶- «این‌جا کار مطرح است نه مسائل شخصی.» واقعیت این است که مسائل شخصی همه جا مطرح است. مردم حاضرند برای کمک به دوستانشان برنامه خود را به هم بریزند و درست به همین ترتیب حاضرندتصمیمی بگیرندکه به ضررکسی که با او رابطه ‌دوستانه ‌ندارند تمام شود. این جمله بیش‌تر از این‌که دروغ باشد نوعی تناقض‌گویی است. کسی که اصرار دارد این‌جا فقط کار مطرح است منظورش این است که حاضر نیست هیچ رابطه شخصی و دوستانه‌ای با شما داشته باشد.
Anahid
۹- «ما نسبت به عملکرد مردم در موردشان قضاوت می‌کنیم.» اگر این ادعا حقیقت داشت، شایسته سالاری در همه محیط‌های کاری حکمفرما می‌شد. حقیقت امر با این جمله بهتر بیان می‌شود: «ما نسبت به علاقه‌ای که به مردم داریم در مورد عملکردشان قضاوت می‌کنیم.» مردم به خاطر درست کار نکردن اخراج نمی‌شوند. عذرشان خواسته می‌شود چون یک نفر در آن قسمت، دوستشان ندارد. به همین سادگی
Anahid
مفیدترین افراد آن‌هایی هستند که هر پیشنهاد یا گزارش یا ارباب رجوعی را که سر راهشان قرار بگیرد، قبول نمی‌کنند. آن‌ها قدرت انتخاب دارند. می‌توانند به «فرصتی» که نسبت بین عایدی و خطرش در تعادل نیست، نه بگویند. معنایش این نیست که از سخت کار کردن می‌هراسند. بلکه اعتقاد دارند کار سخت بدون احتمال دریافت عایدی مناسب، عمل بیهوده‌ای‌ است
محمود
خلاصه این‌که، مردم با خودشان راحت کنار می‌آیند. استانداردهای سفت و سختی که در مورد زیردستان یا رقبا اعمال می‌کنند برای خودشان به کار نمی‌برند. دلیل این رفتار مردم کاملاً مشخص است. هنگام مذاکره با رئیس برای گرفتن ارتقا، مجبورند روی نکات مثبت خود تاکید کنند. از نظر آن‌ها این وظیفه رئیس است که سختگیری کند یا حداقل، واقعیت‌ها را بیرون بکشد و به آن‌ها استناد کند. ولی گاهی بد نیست کارمندان قسمتی از این وظیفه را به عهده بگیرند، به عملکردشان موشکافانه و سختگیرانه نگاه کنند، واقعیت را از توهم جدا کنند و نشان دهند که از کرده‌هایشان آگاهند
محمود
چند سال پیش آگهی تبلیغاتی یک شرکت بیمه، تصویر یک خرس تنومند خاکستری با گردن افراشته، پنجه‌های باز و دندان‌های برّاق در وسط یک رودخانه خروشان بود. خرس می‌خواست یک ماهی سالمون را که بی‌خبر از همه جا کمی بالا پریده بود، شکار کند. بالای تصویر، این جمله به چشم می‌خورد: احتمالاً خود را به جای «خرس»‌ تصور می‌کنید. پیشنهاد ما این است که احتمالاً «سالمون»‌ بودن را هم در نظر بگیرید.
محمود
فراموش نکنید: قانونی که موارد استثنا آن را ندانید، خطرناک است.
محمود
اگر بهترین راه برای درآوردن درآمدی که متناسب با زحمت‌تان است، کار کردن برای خودتان باشد، دومین راه، فعالیت در زمینه فروش است.
محمود
به طور کلی تجارت یعنی ارتباط دادن افراد جدا از هم، افرادی مثل خریدارها و فروشنده‌ها، استخدام کننده‌ها و استخدام شونده‌ها، مؤسس‌ها و سرمایه‌گذارها و در نهایت ایجاد یک ارتباط تجاری بین آن‌ها.
محمود

حجم

۳۰۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۹ صفحه

حجم

۳۰۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۹ صفحه

قیمت:
۳,۰۰۰
تومان