دانلود و خرید کتاب آیین همسریابی پاولتی کوفمن شرمن ترجمه نازنین ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آیین همسریابی اثر پاولتی کوفمن شرمن

کتاب آیین همسریابی

معرفی کتاب آیین همسریابی

«آیین همسریابی: همسریابی با استفاده از قانون جاذبه» نوشته دکتر پاولتی کوفمن شرمن است و در آن رویکردی متفاوت را نسبت به ایجاد روابط رضایت‌بخش زناشویی پیشنهاد داده است. نویسنده در پیشگفتار کتاب می‌نویسد: به یاد دارم، وقتی تصمیم گرفتم از پنسیلوانیا به نیویورک برگردم، مجرد بودم و سی و سه سال داشتم. تازه، از دانشگاه دانش‌آموخته شده و دکترای خود را در رشته‌ی روان‌شناسی دریافت کرده بودم همچنین دوره‌ی مربی‌گری خود را به پایان رسانده بودم. احساس می‌کردم، اکنون، بهترین وقت برای انتخاب همسر آینده‌ام است. حدود یک سال را به ملاقات مردهای مختلف گذراندم، با این امید که در میان آن‌ها فرد مورد علاقه‌ی خود را پیدا شاید هم بتوانم با او ازدواج کنم البته چندین بار عاشق شده بودم حتی در دو مورد نزدیک بود که ازدواج کنم، اما به‌طور کامل مطمئن نبودم. نامزدهای زیادی داشتم و مدت قابل ملاحظه‌ای را با هر کدام گذرانده بودم، اما دوره‌های ملاقات من با آن‌ها تا اندازه‌ای مشابه بود. می‌دانستم که از دیدن هر کدام از آن‌ها چیزهای زیادی یاد می‌گیرم و هر کدام از آن‌ها جنبه‌های مختلف وجودی مرا هویدا می‌کند. به تنظیم برنامه‌ی ملاقات‌هایم یکی پس از دیگری پرداختم. افراد زیادی را دیدم. آپارتمانی در بروکلین اجاره کردم و صبح‌ها را به قدم زدن در ساحل و نوشتن می‌گذراندم. هدف من از دیدن پسرهای جدید، پیدا کردن کسی بود که بتوانم عشق حقیقی را با او تجربه کنم و زندگی‌ام را با او شریک شوم. به خود فکر کردم، من کی هستم و چه می‌خواهم باشم و برای تحقق آرمان‌هایم چه شریکی باید داشته باشم. چه کسی می‌تواند مرا در رسیدن به اهدافم یاری کند. باید اشاره کنم، من خودم را به‌طور کامل پذیرفته بودم. می‌دانستم که از زندگی‌ام چه می‌خواهم و تعهد خود را به وضوح می‌دیدم و می‌دانستم که برای تحقق آن باید آن‌ها را در سرلوحه‌ی تمامی افکار و اعمالم جای دهم و دیدن افراد جدید نیز از این مقوله مستثنا نبود.
و عشق تنها عشق ...
باربارا دی‌آنجلیس
نوازش در روابط زناشویی
علی شمیسا
مشاوره ازدواج
محمدرضا دژکام
مشاوره خصوصی با باربارا دی‌آنجلیس: عشقی پایدار، قبل، حین، و بعد از ازدواج، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده
باربارا دی‌آنجلیس
۱۰۰۱ پرسش قبل از ازدواج
فرناز فرود
عشق را بجویید تا بیابید (عشق و شور زندگی)
باربارا دی‌آنجلیس
جذب خواستگار برای دختران ایرانی
نادر حاجی‌شمسایی
پویایی جنسی زنان
بهزاد رحمتی
فوت و فن‌های نوازش (نوازش هنر عشق ورزیدن است)
علی شمیسا
همسرگزینی امروزی
علی شمیسا
رازهایی درباره عشق
باربارا دی‌آنجلیس
چگونه انسانی دوست داشتنی باشیم
برایان تریسی
هوش هیجانی خود را بسنجید
فیلیپ کارتر
قلبمان را به روی مردان بگشاییم
فاطمه باغستانی
چرا زنان حرف می‌زنند و مردان فرار می‌کنند
پاتریشیا لاو
هنر گمشده گوش دادن
مایکل پی. نیکولز
خودتان را بهتر بشناسید
دیوید جی لیبرمن
نامزدی هدفمند
استیون کارتر
عاشق باش اما دیوانه نه! راهنمای عملی برای داشتن زندگی مشترکی مستحکم‌تر، عاشقانه‌تر و رضایت‌بخش‌تر در سی روز
فریبا جعفری نمینی
زبان بدن دروغ‌گوها؛ چگونه دروغ‌گوها را از حرکات بدنشان تشخیص بدهیم؟
لیلیان گلاس

نظرات کاربران

ابوالفضل
۱۳۹۹/۱۰/۲۸

کتاب خیلی خوب و کاربردی هستش تو این زمینه. ولی فقط یک مشکل خیلی کوچیک داره اونم اینه که نمیدونم چون نویسنده ش خانم هست اینطوریه یا چون بیشتر مراجعانش خانم بودن، بیشتر خطاب به خانم ها صحبت میکنه و

- بیشتر
کاربر ۲۹۳۸۹۹۵
۱۴۰۰/۰۳/۲۱

کتابیه که باعث میشه نکات منفی وجودت را پیدا کنی ، حذف کنی و بجای اونا الگوهای جدید و مثبت بسازی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۵)
تعهد یعنی در شرایط بد به‌خودمان پشت نکنیم و با توجه به اشتباهاتمان تا پایان عمر در کنار خودمان بمانیم.
زهرا
ضمیر ناخودآگاه ما جایی است که افکار، احساسات و خاطراتی که ما از آن‌ها آگاه نیستیم، در آن جای می‌گیرد.
R. a
او بخار می‌شد و هوا می‌رفت و نامزدش نیز از او فاصله می‌گرفت. ماندی، مرتب از بی‌تعهدی نامزدش شکایت داشت؛ اما این را نادیده می‌گرفت که حرف و عملش با هم تناسب و همخوانی ندارند. هنگامی که او به این موضوع پی برد، به تغییر خود پرداخت. از او جدا شد و به دیدن دو مرد جوان دیگر رفت که خیلی با او با احترام رفتار می‌کردند. کم‌کم یاد گرفت، در مقابل رفتارهای نامزدش به کلام خودش احترام بگذارد و به آن متعهد بماند و در نتیجه با پسری نامزد کرد که بسیار متعهد، مسؤول و با محبت بود و با او رفتار بسیار خوبی داشت که نتیجه‌ی واکنش رفتار او با خویش و میزان تعهد و مسؤولیت‌پذیری خودش بود.
Pegah Elahi
کند. راضی کننده: داستان همه در مورد من است هوپ، همیشه سعی می‌کرد، بهترین نامزد باشد. هرگز نیازهای خودش را مطرح نمی‌کرد؛ بنابراین نامزدش هرگز نتوانست خودِ واقعی او را بشناسد. توجه به خواسته‌ها و نیازهای نامزدتان نکته‌ی مثبتی است؛ اما نه به این اندازه که خود را فراموش کنید. شناخت خود و نیازهای‌تان نیز اهمیت بسیاری دارد. اگر دائم نگران این باشید که آیا نامزدتان از شما خوشش می‌آید یا نه، روزی فرا خواهد رسید و می‌بینید که او شناختی از خود واقعی شما ندارد یا این‌که متوجه می‌شوید، خودتان دیگر علاقه‌ای به او ندارید حتی
Pegah Elahi
خودتان از خود جدیدی که در راستای برآورده کردن خواسته‌های نامزدتان، از خود ساخته‌اید، علاقه‌ای ندارید و شخصیت او را نمی‌پسندید. علت احتمالی: در قالب خانواده‌تان خود را به عنوان فردی راضی کننده در نظر آورید. جایی که همواره از شما انتظار داشتند، اول دیگران را راضی کنید و دوم یا در مرحله‌ی آخر به نیازهای خودتان توجه داشته باشید. از آن‌جا که در خانواده‌ی شما، هیچ کس به خواسته‌های شما توجهی نمی‌کرد، خودتان هم یاد گرفته‌اید، نیازهای خود را نادیده بگیرید. عمل: دقت کنید آیا تمایل شما در راضی کردن دیگران، انتخاب شماست یا بر شما تحمیل شده است. پیامدهای این انتخاب چیست؟ به خواسته‌های خود در در ارتباط با نامزدتان توجه بیشتری ببخشید و راه‌هایی را پیدا کنید که بتوانید خواسته‌هایتان را با دیگران در میان بگذارید
Pegah Elahi
تیجه‌ی دلخواه خود دست یابند. علت احتمالی شاید شما نمی‌توانسته‌اید خشم‌تان را در خانواده نشان دهید و یاد نگرفته‌اید چگونه احساسات حقیقی خود را بروز دهید. عمل: سعی کنید، خشم خود را شناسایی و آن را به طور مستقیم، آشکار کنید. با احساساتتان در تماس باشید تا خود و همسرتان بتوانید به راحتی درباره‌ی آن‌ها با یکدیگر صحبت و همدیگر را حمایت کنید. به یکدیگر اجازه دهید احساسات حقیقی خود را بروز دهند و با آن با جنبه‌ی مثبت برخورد کنید و بعد از چند بار ببینید با بروز آن‌ها هیچ اتفاق عجیبی نخواهد افتاد و توانایی شما در ابراز آن‌ها بیشتر خواهد شد.
Pegah Elahi
تهاجم – دفاعی آن‌ها را وادار می‌کنم، با احساسات من کنار بیایند آلن، علاقه‌اش را نسبت به نامزدش از دست داده بود؛ اما نمی‌توانست حقیقت را به او بگوید. به او قول می‌داد که به او زنگ بزند، او را منتظر می‌گذاشت و فراموش می‌کرد با او تماس بگیرد و آن‌قدر به این کار ادامه داد تا نامزدش او را ترک کرد. وی به نتیجه‌ی دلخواه خود رسید؛ در حالی که هرگز به طور مستقیم حرفی هم درباره‌ی آن نزد و کاری هم نکرد. اگر نتوانید احساسات خود را به طور مستقیم آشکار کنید، رابطه‌تان را در خطر نابودی قرار داده‌اید. همه‌ی ما با این حالت آشنا هستیم؛ یعنی بعضی‌ها به جای آن‌که مستقیم خواسته‌هایشان را آشکار کنند، می‌کوشند به طور غیرمستقیم و با تحت فشار قرار دادن احساسات ما به نتیجه‌ی دلخواه خود دست یابند.
Pegah Elahi
در زندگی‌تان جایی و وقتی را در نظر بگیرید. درگیری بیش از حد در فعالیت‌های روزانه، شما را از یافتن همسر واقعی و ایده‌آلتان محروم می‌کند. همین امروز، اقدام و در برنامه‌ی روزانه‌تان وقتی را برای این کار پیش‌بینی کنید. علت احتمال: اغلب طفره رفتن در تمامی افراد خانواده دیده می‌شود. آیا پدر و مادر شما وقتی در موردی نگران می‌شدند، آن را به‌طور کامل نادیده می‌گرفتند و به آن بی‌توجهی می‌کردند؟ چنین خط مشی از پیشرفت شما جلوگیری می‌کند و از دست دادن فرصت‌ها در زندگی را موجب می‌شود. به محض برخورد با موقعیت‌های مناسب، بی‌درنگ عمل کنید. عمل: به ترس اجازه ندهید فرصت‌های احتمالی را از شما برباید. برای یافتن همسر ایده‌آلتان تلاش کنید. هر قدم کوچکی شما را به دستیابی به اهدافتان نزدیک و نزدیک‌تر خواهد کرد. پیروزی خود را جشن بگیرید. فکر نکنید که با دست روی دست گذاشتن و انتظار کشیدن به عشق حقیقی دست خواهید یافت. دست به کار شوید.
Pegah Elahi
اجتناب کننده: اگر می‌شود کاری را به فردا موکول کرد، بهتر است امروز، از انجام آن خودداری کرد ربکا، درباره‌ی ازدواج و دوستی صحبت می‌کرد. سن او کمی از چهل گذشته بود و دوست داشت که بچه‌دار شود؛ اما هرگز فرصت شرکت در میهمانی مجردها را پیدا نمی‌کرد. او اغلب تاریخ مهمانی‌ها را در تقویمش یادداشت می‌کرد؛ اما هنگام شرکت در مهمانی که می‌رسید، به گونه‌ای از رفتن به آن خودداری می‌کرد. در خیلی از باشگاه‌های پیدا کردن همسر ایده‌آل عضو شده بود؛ اما به ندرت با آن‌ها تماس می‌گرفت. ترس ربکا، تناقض خواسته و عمل وی را موجب شده بود. او با آگاهی از این موضوع توانست بر آن غلبه و خط مشی جدیدی را اتخاذ کند.
Pegah Elahi
فردی که شما به عنوان همسر آینده‌تان انتخاب می‌کنید، در زندگی شما نقش بسیار مهمی را بازی می‌کند. او قرار است، شما را در دستیابی به اهدافتان یاری کند؛ بنابراین باید مطمئن باشید که در چیزهای اصلی و اساسی با یکدیگر اشتراک نظر دارید؛
gggggaida

حجم

۱۹۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

حجم

۱۹۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان