دانلود و خرید کتاب کلیدهای پرورش فرزندان امیدوار و موفق دای‍ان‌ م‍ک‌درم‍ت‌ ترجمه فرناز فرود
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کلیدهای پرورش فرزندان امیدوار و موفق

«کلیدهای پرورش فرزندان امیدوار و موفق» کتاب دیگری از مجموعه‌‌ی «کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان» و به قلم نویسندگان، دکتر دایان مکدِرمُت و سی. آر. سیندِر است. روش نویسندگان کتابها، آموزش شیوه‌های عملی به والدین است. در نتیجه، هر کتاب از فصلهای متعددی تشکیل شده است که هر فصل به توضیح یک روش کلیدی می‌پردازد. مجموعه کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان، علاوه بر پشتوانه علمی و معتبر خود، از زبانی ساده برای توضیح مطالب و انتقال آنها به خواننده استفاده کرده است که برای عموم مادران و پدران قابل استفاده خواهد بود. در مقدمه می‌خوانید: فصلهای بخش نخست کتاب، درک کاملی از روند امید به شما می‌دهد. ما با کلمات، تصویری از کودکانی برایتان ترسیم می‌کنیم که بسیار امیدوارند و نیز از آنانی که امید اندکی دارند. همچنین، شرح خواهیم داد که امیدواری و نومیدی، چگونه بر تمامی جنبه‌های زندگی کودک تأثیر می‌گذارد. وضعیت کودکانی را که در خانه‌های کم‌امید یا حتی بی‌امید زندگی می‌کنند و نیز کودکانی را که در فضاهای پرامید زندگی می‌کنند، برایتان شرح خواهیم داد. در این کتاب، معنای امید و شیوه تشخیص آن را یاد خواهید گرفت. همچنین، زمینه‌های مهم زندگی فرزندانتان و تأثیر امید بر موفقیت و خوشبختی بیشتر را در این زمینه‌ها خواهید دید. سپس برای ایجاد و تقویت امید در خود و فرزندانتان، راههای گوناگونی خواهید آموخت.
۱۵۰ بازی و فعالیت عددی برای تقویت ذهن
جین کمپ
کلیدهای پرورش هوش اجتماعی در کودکان و نوجوانان
اشرف راضی
کلیدهای پرورش تفکر در کودکان و نوجوانان
میرنا بی. شور
کلیدهای پرورش فرزند شاد‬‌‫
لیزا مکورت
راهنمای کامل والدین (جلد ۳)
رابین گلداستین
بازی های شاد و تأثیرگذار با رویکرد پرورش روان
ب‍ارب‍ارا ش‍ر
کلید‌های تخلیه هیجانی در کودکان
سپیده خلیلی
کلیدهای آموختن آداب اجتماعی به کودکان و نوجوانان
شریل ابرلی
کلیدهای کشف و پرورش استعداد در کودکان
دُن وینهاوس
فرزندپروری بدون شرط
الفی کهن
کلیدهای خلاقیت هنری در کودکان و نوجوانان
سوزان استرایکر
والدین هشیار
شفالی ساباری
کلیدهای پرورش احساس امنیت در کودکان و نوجوانان
استنلی‌گرین اسپن
چگونه به کودک خود نه بگوییم
زه‍را ج‍ع‍ف‍ری‌
انضباط بدون گریه
الیزابت پنتلی
۱۰ روز تا داشتن کودکی سازگارتر و آرام‌تر
جفری برنشتاین
تفکر، بازی کودک است؛ راهنمای یادگیری بازی‌های آموزشی برای کودکان قبل از دبستان
اولین شارپ
کلیدهای پرورش مهارت دوست‌یابی در کودکان و نوجوانان (۲۴ مشکل اصلی دوستی و راه‌ حل‌های آن)
میشل بربا
‌‫کلیدهای انتخاب مهد و پرستار کودک
استیوان آورباخ‌‫
کلیدهای عادت‌دادن فرزند به کار در خانه
س‍وزان‌ واک‍ر م‍ان‍س‍ون‌

نظرات کاربران

somaz
۱۴۰۲/۰۳/۳۱

این کتاب علاوه بر اینکه به تربیت فرزند در زمینه امیدوار بودن کمک میکنه به شخص خود من هم کمک کرد بفهمم چرا تو زندگی علارغم همه ی تلاش هایی که داشتم نتونستم موفق بشم، واقعا از نظر من مفید

- بیشتر
Somayeh
۱۳۹۸/۱۰/۰۷

👌👌👌👍🌹🌹

shaparak
۱۴۰۱/۰۷/۱۵

رو هم حساب کنیم ی صفحه مطلب مفید درمیاد هیچ راهکار درستی ارائه نشده فقط رو داستان تاکید کرده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۵)
اولين مرحله، تعيين هدف است؛ زيرا بدون هدف، انگيزه‌ای برای حركت وجود ندارد.
Somayeh
پدر و مادرهای اميدوار، به آرزوهايشان می‌رسند و به فرزندانشان ياری می‌كنند تا آنها نيز به رؤياهايشان دست يابند
Somayeh
اهداف بزرگ و طولانیمدت، حتمآ بايد به قدمهای كوچكتر و عملیتر تقسيم شود. هر قدمی كه برداشته میشود، دستاوردی دارد. حتی اهداف كوچك و كوتاهمدت را هم میتوانيد خرد كنيد.
H.H.
۵.ياد بگيريد جملاتی بگوييد كه احساساتتان را نشان دهند. برای نمونه، وقتی می‌گوييد: «من ]در اين حالت[ خشمگين می‌شوم»، مسئوليت خشمتان را پذيرفته و احساستان را با فرزندتان در ميان گذاشته‌ايد. در حالی كه اگر بگوييد «تو مرا عصبانی می‌كنی»، تقصير را به گردن فرزندتان انداخته‌ايد. نتايج پژوهشها نشان می‌دهد كه هيچ كس دوست ندارد در كنار افرادی باشد كه پيوسته، ديگران را مقصر می‌شمارند. يكی از درسهای مهم برای رشدكردن، اين است كه شخص، عواطف خود را كنترل كند و مسئوليت آنها را بپذيرد. شما در مقام پدر يا مادر، می‌توانيد با پذيرفتن عواطفتان، اين درس را به كودكتان بدهيد. علاوه بر اين، هنگامی كه مسئوليت عواطفتان را می‌پذيريد و به‌خصوص وقتی اعتراف می‌كنيد كه اشتباه كرده‌ايد يا می‌توانستيد رفتار بهتری داشته باشيد، نرمش و انسان‌بودن را به كودكانتان نشان می‌دهيد و همين موجب می‌شود گفت‌وگو جريان بهتری پيدا كند.
Somayeh
اگر فرزندانتان سالم هستند، شايد ندانند چگونه از خود مراقبت كنند. با آنها صحبت و راهنمايی‌شان كنيد.
Somayeh
كودكان بايد ياد بگيرند كه چگونه از طريق خوردن غذاهای مناسب، خواب كافی و شستن مرتب دستها، خود را سالم نگه دارند. آيا فرزندانتان وقتی احساس می‌كنند حالشان خوب نيست، می‌دانند چه كنند؟ برای نمونه، آيا استراحت می‌كنند و مايعات كافی می‌نوشند؟ با شيوه‌های سالم زندگی كردن آشنا هستند؟ آيا می‌دانند كه استراحت كافی، مسواك زدن مرتب و خوردن ميوه و سبزی فراوان، برايشان مفيد است؟
Somayeh
شروع كردن كاری با شور و شوق و سپس بیعلاقه شدن به آن به محض بروز مشكلات، نشانه نيروی راهيابی ضعيف است.
Somayeh
هرچه بيشتر تحقيق كرديم و نمونه‌های بيشتری را مورد بررسی قرار داديم، بيشتر به اين نتيجه رسيديم كه: اميد به‌راستی ثمربخش است. بنابراين، به عقيده ما بهترين راه استفاده از قدرتِ اميد، به‌كارگيری آن در دشوارترين و در عين‌حال مهم‌ترين كار زندگی، يعنی پرورش فرزندان است. به عبارت ساده، ما تأكيد داريم كه بايد پيوسته و بی‌وقفه، به فرزندانمان درس پراميد انديشيدن بدهيم.
Somayeh
اگر موفقيت و پاداش در ميان نباشد، كودك برای رسيدن به هدف نمی‌كوشد
مامانِ کتابخون
برای آنكه شما و فرزندتان بتوانيد راحت‌تر با همديگر صحبت كنيد، اين رهنمودها را كه به نظر ما مفيدند، در نظر بگيريد : ۱.نخستين قانون برای داشتن يك ارتباط خوب، خوب شنيدن است. خوب شنيدن، يعنی شما به نوجوانتان اجازه می‌دهيد درباره هرچه دوست دارد، صحبت كند؛ حتی اگر مورد علاقه شما نباشد. به عبارت ديگر، سخنان او را قطع نمی‌كنيد و انتظار داريد كه او هم سخنان شما را قطع نكند. برخی اوقات، پدر و مادرها وانمود می‌كنند كه دارند به مطالب فرزندانشان گوش می‌دهند، در حالی كه در واقع، فكرشان جای ديگری است. گوش دادن حقيقی به فرزندتان، يكی از مهم‌ترين قدم‌هايی است كه می‌توانيد در راه بهبود روابطتان برداريد. تظاهر به گوش دادن، فايده‌ای ندارد. كودكان می‌توانند تشخيص دهند كه چه هنگام حواستان جمع نيست.
Somayeh

حجم

۳۲۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

حجم

۳۲۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

قیمت:
۶۶,۰۰۰
تومان