دانلود و خرید کتاب قوانین زندگی من (چگونه راه موفقیت را یافتم) حسین شیرمحمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قوانین زندگی من (چگونه راه موفقیت را یافتم) اثر حسین شیرمحمدی

کتاب قوانین زندگی من (چگونه راه موفقیت را یافتم)

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قوانین زندگی من (چگونه راه موفقیت را یافتم)

کتاب «قوانین زندگی من (چگونه راه موفقیت را یافتم)» نوشته حسین شیرمحمدی (-۱۳۶۶)، ۴۵ ایده برای ارتقای کیفیت زندگی شما، بیان کرده‌است. دکتر احمد حلت (رئیس بنیاد سخنرانان حرفه‌ای ایران، روان‌شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، مدیر مسئول مجله موفقیت)، حجت الاسلام سیدمحمد عرشیانفر (مشاور فرهنگی سابق باشگاه پرسپولیس، مدرس رشد فردی و مهارت‌های زندگی) وحمید امامی (نویسنده، سخنران بین المللی و نابغه فروش) و چندین نفر دیگر از بزرگان عرصه خلاقیت و نوآوری از این کتاب تقدیر کرده‌اند.

دکتر آناهیتا چشمه علایی در مقدمه‌ای که بر این کتاب نوشته، می‌گوید: من معمولا روزم را با خواندن کتاب‌های آنتونی رابینز، برایان تریسی، کاترین پاندر، لوییز هی و زیگ زیگلار آغاز می‌کردم. ولی از وقتی آقای شیرمحمدی نسخه‌ای از کتاب جدیدش را برایم پست کرد، صبح‌ها این کتاب را می‌خوانم. پیش خودم فکر می‌کنم برای من پنجاه سال طول کشید تا بفهمم آن‌چه در این کتاب نوشته شده، درست است. کاش در سن پایین‌تری با نوشته‌هایی شبیه به این نوشتار زیبا آشنا می‌شدم.

بخشی از کتاب درباره آرامش را می‌خوانید:

واقعیت جهان هستی این است که در بیرون از ما عوامل زیادی هستند که می‌توانند آرامش ما را بگیرند. آلودگی هوا، ترافیک، تورم، جنجال‌های سیاسی، رفتار راننده تاکسی و یا مسافری که کنار دست تو نشسته، حتی رفتار همسرت، فرزندت، همکارت، مدیرت و صدها مورد دیگر که تقریباً هیچ‌کدامشان در اختیار ما نیست؛ بنابراین اشتباه است که بخواهیم آرامش را به بهترشدن عوامل بیرونی نسبت بدهیم. حتی من نمی‌توانم رفتار پشه یا مگسی که وارد اتاقم شده را کنترل و پیش‌بینی کنم چه رسد به کنترل هزاران عامل محیطی پیچیده؛ بنابراین به این نتیجه رسیده‌ام آرامش را در درون خودم جستجو کنم. اگر درونم را درست کردم و با خودم به آشتی و صلح رسیدم آنگاه هیچ عامل بیرونی نمی‌تواند آرامش من را به هم بزند؛ و البته که آرامش حقیقی در اصلاح رابطه خودم با خودم و خودم با خداوند است که فرمود: «الا بذکر الله تطمئن القلوب.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
حافظ قلم شاه جهان مقسم رزق است از بهر معیشت مکن اندیشه باطل
حسن منصوری

حجم

۱۷۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۷۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان