دانلود و خرید کتاب 100 پیام انرژی‌زا (چگونه باانگیزه به اهدافتان برسید) کوین نگو ترجمه مهتاب علیمرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب 100 پیام انرژی‌زا (چگونه باانگیزه به اهدافتان برسید) اثر مهتاب علیمرادی

کتاب 100 پیام انرژی‌زا (چگونه باانگیزه به اهدافتان برسید)

نویسنده:کوین نگو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب 100 پیام انرژی‌زا (چگونه باانگیزه به اهدافتان برسید)

«۱۰۰ پیام انرژی‌زا (چگونه باانگیزه به اهدافتان برسید)» نوشته کوین نگو، شامل صد پیام کوتاه و انگیزه‌بخش است، پیام‌هایی که در وجودتان انگیزه ایجاد می‌کند و شما را به پیمودن ادامه‌ی راه و رسیدن به تعالی و پیشرفت وا می‌دارد و از هجوم افکار منفی و ناامید کننده مصون نگاه می‌دارد.

بخشی از کتاب:

بسیاری از افراد، آن‌چنان خود را دست کم می‌گیرند که فقط همان خواسته‌ها و اهدافی را دنبال می‌کنند که از عهده‌ی انجامشان برمی‌آیند. درواقع، اغلب این افراد در گذشته شکست‌ها و ناکامی‌هایی داشته‌اند و ناخواسته به این باور رسیده‌اند که دیگر از این حد بیشتر نمی‌توانند پیشرفت کنند؛ بنابراین، از تلاش دست برمی‌دارند و به وضعیت موجود بسنده می‌کنند اما حقیقت این است که بسیاری از ما انسان‌ها، هنوز قابلیت‌ها و استعدادهای بسیاری داریم که آن‌ها را شکوفا نکرده‌ایم.

شاید در گذشته با موانع و ناکامی‌هایی مواجه شده باشید اما این مسأله هرگز به این معنا نیست که بار دیگر در آینده با همان موانع و مشکلات مواجه خواهید شد. حتی برخی از افراد موفق هم، بارها شکست خورده‌اند اما آن‌ها برخلاف افراد معمولی، باز هم از جا برخاسته‌اند و بی‌اعتنا به چالش‌ها و دشواری‌هایی که در مسیرشان قرار گرفته است، با جدیت و صلابت بیشتر به راه خود ادامه داده‌اند.

کافی است لحظه‌ای با خود بیندیشید که در زندگی‌تان به چه دستاوردهایی می‌توانید دست یابید و چه قله‌هایی را می‌توانید فتح کنید. همین رؤیاپردازی ممکن است بسیار مؤثر و راهگشا باشد و شما را به بالا بردن سطح خواسته‌هایتان در زندگی ترغیب کند. با خود فکر کنید اگر وقت بیشتری داشتید و بیشتر تلاش می‌کردید، تا کجاها می‌توانستید پیش بروید و به چه دستاوردهایی در زندگی‌تان دست می‌یافتید.

به‌هرحال هیچ‌گاه خود را دست کم نگیرید. باید بدانید که توانمندی‌هایتان بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. فقط کافی است خود را باور کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
عامل اصلی موفقیت‌تان باید خودتان باشید، نه شخص دیگری.
erfan
«اگر می‌دانستید شکست نخواهید خورد، دست به چه کاری می‌زدید؟»
Dexter

حجم

۱۹۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱۹۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان