دانلود کتاب صوتی مدیریت کاربردی زمان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیریت کاربردی زمان اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیریت کاربردی زمان

انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مدیریت کاربردی زمان

در کتاب صوتی «مدیریت کاربردی زمان» برایان تریسی شما را با چهار تکنیک مدیریت زمان آشنا می‌کند و همچنین به شما یاد خواهید داد با انجام چه کارهایی کیفت زندگی‌تان رو بالا ببرید، زیرا میزان کنترلی که بر زمان و زندگی خود دارید، شاخصی مهم از میزان آرامش درونی، هماهنگی و سلامت ذهنی شما است. احساس عدم توانایی در کنترل زمان منبع اصلی استرس، نگرانی و افسردگی است. هر چه بهتر رویدادهای مهم زندگی خود را سازماندهی و کنترل کنید، هر لحظه احساس بهتری خواهید داشت، انرژی بیشتری دارید، بهتر می‌خوابید و کارهای بیشتری انجام می‌دهید.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

غریبه
۱۳۹۶/۰۶/۰۸

41 دقیقه 16.900؟ این قیمتها اصلا منطقی نیست طاقچه جان! یه نگاه به نرم افزارای کتاب دیگه بندازین بد نیست! کتابایی که بیش از 10 ساعت هستن و بهترین گوینده ها رو دارن حداکثر 10~11 هزار تومن هستن!

mahdi
۱۳۹۶/۰۶/۲۴

بنظر من هم که قیمتش بالاست ترجیح میدم خود کتاب بخرم خود برایان تریسی یک کتاب مدریت زمان داره که حول 17هزار تومان است نسخه چاپیش وجلد سبزی هم دارد که تقریبا 600صحفه است ن

SHOKoOoH
۱۴۰۰/۰۸/۱۱

سوال اینه که چه خبره ؟؟؟؟ چرا انقدر گرون آخه ؟؟؟

کاربر 1427564
۱۴۰۱/۰۵/۰۶

عالی بود

وجیهه بهارستان
۱۴۰۲/۰۸/۰۶

ممنون از تیم طاقچه که این کتابها رو در دسته بینهایت گذاشتن تا بتونیم بدون در نظر گرفتن قیمت کتاب به راحتی از اینگونه کتابها که در اصل سخنرانی هستن استفاده کنیم

Isa Yazdankarimi
۱۳۹۸/۰۱/۰۹

به نام خدا من به قیمت تخفیف خرید کرده ام. خیلی عالی و مفید بود برای من

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۳۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۳۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان