دانلود کتاب صوتی ایندیرا گاندی با صدای فرناز مرکباتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ایندیرا گاندی اثر باربارا ای.سامرویل

دانلود و خرید کتاب صوتی ایندیرا گاندی

معرفی کتاب صوتی ایندیرا گاندی

هندوستان یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای جهان است که از سال۱۹۴۷ مستقل شده است. این کشور پیش از آن یکی از مستعمرات بریتانیای کبیر بود. امروزه جمعیت هند بالغ بر یک میلیارد نفر است. در هند، رهبر حزب صاحب قدرت نخست‌وزیر می‌شود. از بین رفتن محبوبیت سبب کاهش آراء می‌شود و سرانجام نخست‌وزیر سمتش را از دست می‌دهد. کتاب حاضر سرگذشت فراز و فرودهای مادر هند « ایندیرا گاندی » است . او رهبری و قدرت را بخشی از حق طبیعی‌اش به حساب می‌آورد و در دنیای سیاست با هدف تلاش برای استقلال هند بار آمد. او زندگی‌اش را وقف ملت‌اش کرد .گاندی باور داشت که مردم می‌توانند در کنار هم زندگی کنند. کتاب صوتی «ایندیرا گاندی» به روایت زندگی این سیاستمدار زن می‌پردازد.

نظرات کاربران

نگار
۱۳۹۸/۰۳/۰۸

کتاب خوبی است. مختصر و مفید شما را با زندگی ایندیرا گاندی آشنا می کند و همزمان بخشی از تاریخ هند روایت می شود. صدای گوینده هم مناسب اینچنین روایتی است.سپاس

Tiva
۱۴۰۱/۱۰/۱۳

اینکه زنی انقدر قوی و خوب باشه برام جذابه. اینکه زنی حکومت موفقی هم داشته باشه جذابتر کتاب کوتاه و خوبی بود. گویندگی هم خوب بود.

بهاره دادرس
۱۳۹۸/۰۵/۲۳

خیلی لذت بردم خصوصا که کامل ایندیرا گاندی رو به خاطر میارم

کاربر 7419689
۱۴۰۲/۱۱/۲۱

من از شخصیت اقای جواهر لعل نهرو به عنوان پدر خانم ایندیرا واقعا لذت بردم و تاثیر ایشان برای شکل گزفتن شخصیت ایندیرا بسیار برایم جالب بود. با تشکر از راوی این کتاب خوب.

Ali Mazroei
۱۴۰۲/۰۶/۰۳

صدای گوینده خوب ای کاش اینقدر سوت نمی‌زد

کاربر ۲۰۵۷۳۱۵
۱۴۰۲/۰۴/۱۵

چه جالب جدای محتوای اصلی کتاب یه زن هرچقد قوی هرچقد عمیق بازهم یه زن و با روحیات زنانس. نپوشیدن جلیقه ضد گلوله برای چاق به نطر نیومدن. یه تصمیم زنانه کل یک کشور رو تحت تاثیر گذاشت شاید اگر

- بیشتر
hejazi
۱۴۰۲/۰۲/۲۸

عالی

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱۰۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱۰۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان