دانلود و خرید کتاب مهر مادر گروه نویسندگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهر مادر اثر گروه نویسندگان

کتاب مهر مادر

معرفی کتاب مهر مادر

«مهر مادر (چهل روایت از ارادت شهدا به مادرشان حضرت زهرا (س) و عنایت حضرت به شهدا)»، کاری از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی است که روایت دلدادگی و توسل شهدای ۸ سال دفاع مقدس به حضرت فاطمه زهرا (س) را از زبان بازماندگان آنان بازگو می‌کند:

عبدالله عاشق واقعی حضرت بود. در ایام فاطمیه سال ۱۳۶۵ مجروح و سریع به بیمارستان منتقل شد. در آنجا آن‌قدر ماند تا روز شهادت حضرت زهرا (س) فرارسید و آن‌گاه به سوی مادر پر کشید.

شهید حجت الاسلام شیخ رحمت‌الله میثمی در فرازهایی از وصیتنامه‌اش می‌گوید:

بدانید پیروزی و موفقیت شما در این دنیا بسته به عشق و دوستی شما نسبت به امام زمانتان است.

آن‌ها که عاشق مهدی (عج) هستند دیگر به هیچ چیز عشق نمی‌ورزند. تنها غم و ناراحتی آن‌ها دوری از معشوق و اینکه چرا بیشتر آقا را دوست نمی‌دارند است.

دلی که عشق مهدی (عج) در آن باشد هیچ وقت پیر نمی‌شود.

فرج امام زمان (عج) فرجی است که موجبات شادمانی حضرت زهرا (س) را فراهم می‌کند. و دل داغدیدهٔ بهترین زنان عالم را بعد از سال‌های مدیدی شادمان می‌کند.

ای خدا یاری کن در عشق او بسوزیم و بگرییم. ای خدا کوتاهی‌های ما را دربارهٔ او ببخش.

نظرات کاربران

homa51
۱۳۹۸/۱۰/۱۳

حس فوق العاده ای داشتم در تمام مدتی که کتاب را می خواندم . شماهم بخوانید . میزان ارادت وتوسل شمارو به حضرت زهرا (س) واهل بیت بیشتر میکنه انشاءالله. شهادت مظلومانه وپر افتخار سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی رابه رهبرم

- بیشتر
ای که مرا خوانده ای ،راه نشانم بده
۱۳۹۸/۰۱/۲۱

فوق العاده بود.خیلی قشنگ بود .مادر سادات چه می کند!!!!!!حتما بخوانید .از دست ندید این کتاب زبان قاصر از تعریف خوبی های این کتاب.وقتی هیچ راه عقلانی نیست برای حل مشکلات ذکر یا زهرا غوغا می کنه.

کامکار
۱۳۹۸/۰۵/۱۱

کتابی پراز زیبایی پراز آرامش ان شاء الله بی بی دو عالم دست همه رو بگیرد

mohammad
۱۳۹۶/۰۶/۰۸

السلام علیک یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها...

سید ابراهیم
۱۳۹۹/۰۲/۲۳

خیلی خوب است

mohammad h.m
۱۳۹۹/۰۱/۲۹

توی این کتاب از مادر سادات از حضرت زهرا (س) روایاتی اومده و قشنگی این کتاب زمانیه که بدونیم افرادی که بین خودمون زندگی میکردند چه نجوا ها و چه راز دل هایی با مادر داشته اند. کتاب ناب و کم

- بیشتر
f.behnam
۱۳۹۹/۰۵/۰۵

خیلی خوب بود 💗💞💙💜

عبدالله
۱۳۹۹/۰۱/۱۷

خیلی خیلی خوب هست. به همه توصیه می‌کنم این کتاب رو بخونن.

آیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۱

خیلی عالی بود 😭👌 دنبال شهرتیم و پی اسم و رسم ونام غافل از اینکه فاطمه (س)گمنام میخرد 🌹

حسن مختاری
۱۳۹۹/۱۲/۱۴

یا زهرا حرفم و نظرم را در دل به شما گفتم. یکبار نوشتم و پاک کردم ... انتظار فرج می کشدم.... دریاب ...

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷۴)
و امام باقر (ع) در حدیثی در جلد سوم اصول کافی فرمودند: «خداوند به چیزی برتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستش نشده؛ زیرا اگر چیزی برتر از آن بود، پیامبر آن را به دخترشان تعلیم می‌فرمودند.»
ای که مرا خوانده ای ،راه نشانم بده
از عرش آمدی و زمین آبرو گرفت باید برای بردن نامت وضو گرفت
معجزه ی سپاسگزاری
تا ابد این نکته را انشا کنید پای این طومار را امضا کنید هر کجا ماندید در کل امور رو به سوی حضرت زهرا (س) کنید
ای که مرا خوانده ای ،راه نشانم بده
با تمام وجود درس می‌خواند، همیشه می‌گفت: “امام زمان (عج) یار بی‌سواد نمی‌خواهد.”
ای که مرا خوانده ای ،راه نشانم بده
علامه امینی (رحمت الله علیه) سال‌ها در دریای علوم الهی غوطه‌ور بود. و در پایان الغدیر را به جامعه بشری هدیه کرد. ایشان پس از عمری مطالعه در متون اهل بیت (ع) فرمودند: «هر کس در دلش محبت حضرت صدیقه طاهره (س) باشد می‌تواند سیده نساء عالمین را با لفظ “مادر” خطاب کند.»
Maryam Bagheri
زیباترین صحنهٔ عشق را در عالم وجود به محبت مادر تشبیه کرده‌اند. می‌گویند در بازار محبت آنکه بیش از همه عاشقی کند، نمی‌تواند اندکی از مهر مادر را ترسیم کند.
معجزه ی سپاسگزاری
مطالب کتاب سلام بر ابراهیم که خاطرات این شهید بزرگوار است آماده شد. تصمیم داشتیم برای روز شهادت حضرت زهرا (س) کتاب را منتشر کنیم. اما فقط یک هفته فرصت باقی بود. نه مجوّز گرفته بودیم. نه مرکزی برای چاپ مشخص شده بود. نه هزینه چاپ مهیا شده بود و نه ... ناباورانه ظرف ۲۴ ساعت مجوز کتاب آمد! مرکز چاپ هم به سرعت مهیا شد. همه چیز آن‌قدر سریع پیش رفت تا دست عنایت خدا را مشاهده کنیم. شب شهادت حضرت زهرا (س) کتاب منتشر و بین دوستان توزیع شد!
Maryam Bagheri
یکی دیگر از این ره‌یافتگان ابراهیم است. ابراهیم هادی. او که هادی سرگشتگان گردید. او که همه را به «مهر مادر» توصیه می‌کرد. او که گمنامی را به دلیل شباهت به ماجرای مادر انتخاب کرد. او که در مجالس حضرت صدیقه (س) حضور حضرت را حس می‌کرد. او که تحمل شنیدن مصائب را نداشت. اختیار از کف می‌داد و ... ابراهیم بندهٔ مخلص پروردگار بود. هر جا مداحی می‌کرد از مادرش می‌خواند.
Maryam Bagheri
عبدالحسین به عشق مادر خواست گمنام بماند. و بعد از سال‌ها در روز شهادت مادرش رجعت کرد. او بازگشت تا باز هم ارادت خود را اثبات کند. آری، او در «مهر مادر» خلاصه شده بود. ذره‌ذره وجود او نام «مادر» را صدا می‌کرد. او برای صدها جوان مشتاق، حقیقتاً چراغ راه شد
Maryam Bagheri
حضرت زهرا (س) برتر از همه زنان برگزیده و سرور زنان از آغاز تاریخ بشر تا پایان است. مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی)
Maryam Bagheri

حجم

۱۴۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۴۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
۸,۴۰۰
۴۰%
تومان