دانلود و خرید کتاب کوکولوژی: بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده خودشناسی تاداهیاکو ناگاوو ترجمه شاهین دهقان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کوکولوژی: بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده خودشناسی اثر تاداهیاکو ناگاوو

کتاب کوکولوژی: بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده خودشناسی

انتشارات:باد
امتیاز:
۴.۰از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کوکولوژی: بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده خودشناسی

«کوکولوژی: بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده خودشناسی» نوشته تاداهیاکو ناگاوو و ایسامو سایتو استاد روانشناسی دانشگاه ریشو ژاپن است. بازی‌های این کتاب به افراد کمک می‌کنند به شناختی از روان خود بیابند و به عبارتی این بازی‌ها، نوعی آزمون خودشناسی هستند.

در بخشی از مقدمه کتاب می‌خوانیم:

انفجار رسانه‌ای در سال‌های اخیر، حجم عظیمی از اطلاعات را به وجود آورده، که به راستی انسان از هضم و درک این حجم عظیم از اطلاعات ناتوان است. اما از طرفی دیگر، تعداد رسانه‌هایی که بتوانند به انسان شناخت و آگاهی بیشتری نسبت به دنیای درون بدهند، بسیار اندک‌اند. بازی‌های روان‌شناسی چنین رسانه‌ای هستند که، چشم درون را تواناتر و قدرت دید آن را افزایش می‌دهند. علم روان‌شناسی به انسان اجازه می‌دهد تا به مطالعه و درک ذهن بپردازد، اما این کار مانند علوم دیگر مستلزم صرف وقت فراوان، کار طاقت‌فرسا، تعهد و استفاده از واژه‌های تخصصی است، که باعث می‌شود علم روان‌شناسی خارج از دسترس عموم قرار گیرد. کوکولوژی یک بازی طبق اصول علم روان‌شناسی است که با، شیوایی و جذابیت، کمک می‌کند هر فردی بتواند به راحتی دنیای ذهن را مطالعه و تجربه کند.

می‌توان از کوکولوژی به‌عنوان یک وسیله‌ی ارتباطی استفاده کرد. برای بسیاری از مردم تست روان‌شناسی موضوعی مبهم و هراس‌آور است. حتّا خود من هم به‌عنوان یک روان‌شناس دوست ندارم تست روان‌شناسی بدهم. اما بازی‌های روان‌شناسی همین کار را جالب و جذاب می‌کنند، و مردم هم از این که فقط به یک بازی می‌پردازند دلهره‌ی کمتری خواهند داشت. این بازی کمک می‌کند تا شکاف ارتباطی میان دوستان و عشّاق کمتر شود، می‌توانید بیشتر به یکدیگر نزدیک شوید و همدیگر را بهتر بفهمید، هم‌چنین می‌توانید راجع به موضوعات دشوار، حساس و ممنوعه صحبت کنید. سعی کرده‌ام تا حد امکان کوکولوژی جالب و جذاب باشد و در عین حال بر اصول علم روان‌شناسی استوار بماند.

نظرات کاربران

وحید
۱۳۹۶/۰۵/۲۷

خیلی جالب‌ه.

کاربر ۴۷۶۶۸۱۵
۱۴۰۱/۰۵/۰۱

کتاب خیلی خوب و مفیدیه پیشنهاد میکنم مطالعه کنید و اینکه این کتاب رو در بی نهایت قرار بدید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

حجم

۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان