دانلود و خرید کتاب بیایید داستان بنویسیم مهدی میرکیایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیایید داستان بنویسیم اثر مهدی میرکیایی

کتاب بیایید داستان بنویسیم

امتیاز:
۴.۵از ۶۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بیایید داستان بنویسیم

«بیایید داستان بنویسیم» به قلم مهدی میرکیایی (-۱۳۵۲) کودکان و نوجوانان مشتاق به نویسندگی را با فوت و فن داستان‌نویسی آشنا می‌سازد. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «اولین باری که تصمیم گرفتید قصه بنویسید یادتان هست؟ شاید ماجرای خیلی جالبی را پیدا کرده بودید و فکر می‌کردید بقیه را حسابی هیجان‌زده کند. شاید هم تصمیم گرفته بودید در هر صورت قطعه‌ای بنویسید و روایتی را بسازید که در آن آدم‌ها درگیر مشکالتی هستند؛ اما به هر حال فکر می‌کردید سوژه جذابی دارید که هم به نوشتن می‌ارزد، هم به خواندنش. کار را شروع می‌کردید و چیزی که دائم شما را به هیجان می‌آورد همان حوادث غیرقابل پیش‌بینی و سوژه جذاب آن بود. جذاب بودن و تازگی سوژه این شجاعت را به شما میداد که کار را تا آخر ادامه دهید. احتمال همین جذابیت و نو بودن مهمترین ویژگی‌های یک سوژه خوب هستند؛ اما این جاذبه از کجا می‌آید؟»

نظرات کاربران

خانومِ کتابدار
۱۳۹۹/۰۱/۲۸

آموزش مختصر و مفید داستان‌نویسی همراه با مثال‌های گوناگون و متعدد که به فهم بیشتر مباحث کمک زیادی می‌کند. مناسب برای نوجوانان یا حتی منِ بزرگسالِ مبتدیِ علاقمند به نویسندگی :)

Army Girl
۱۳۹۶/۰۷/۲۹

خیلی خوبه.البته خیلی خلاصه اس .اگر خیلی جزئی تر می خواهید پیشنهاد میکنم داستان نویسی دامیز"انتشارات آوند دانش"رو بخونید.

Spring girl
۱۳۹۹/۰۳/۰۹

کتاب خوبیه در بخش های کتاب مثل فوت کوزه گری یا از روی دست بزرگترها خیلی جذاب و موثر در نوشتن یک داستان خوب بودن پیشنهاد میکنم حتما تهیه و مطالعه کنین

صدرا
۱۳۹۹/۰۱/۱۲

این کتاب با متنی روان با ذکر چند نکته، داستان نویسی را تا حدودی آموزش می دهد. به نظر من کتاب خوبی بود و به کسانی که علاقمند به داستان نویسی هستند، کمک به سزایی می کند.

البرز داوطلب
۱۳۹۹/۰۶/۱۲

خیلی خوب و مختصر .

ilia
۱۳۹۹/۰۲/۰۶

خیلی خوبه خیلی به نویسندگی علاقه مند می شین

کاربر 1954391
۱۳۹۹/۰۳/۰۴

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییی💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

کاربر ۱۴۲۰۳۱۹
۱۳۹۹/۰۱/۲۴

خلاصه و مفید بود. من دوست داشتم

..
۱۳۹۹/۰۱/۲۱

عالی👌👍

امیر
۱۳۹۹/۰۱/۱۵

این کتاب بسیار عالی است و بسیار توصیه میکنم که بخونید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان