دانلود و خرید کتاب قدرت حیات رویا زوار حسینی اصل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب قدرت حیات

کتاب قدرت حیات

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قدرت حیات

کتاب قدرت حیات نوشتهٔ رویا زوار حسینی اصل است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب قدرت حیات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قدرت حیات

«تا اگر مادریم بدانیم که فرزند از آن ما نیست و اگر پدریم بفهمیم که فرزند ادامه ی مانیست. و ما قبل از تربیت کودکان باید وحتما خود را با آنها وهمراهشان تربیت کنیم که با آنها بزرگ بشویم و برای این جایگاه تنها یک چیز لازم است و آن اقرار به تمام مسیرهای انحرافی و اعتماد به قدرت برتر طبیعت و خالق بی انتهای هستیست؛ پیش از آنکه او ما را وادار به بی-قدرتیمان در برابر قانونمندی نظام هستی بکند. نظامی که هرگز به طور کامل توان درکش را نخواهیم داشت. رقصان و شادمان با وجدانی آسوده نفس کشیدن حد آخر زیستن انسانی خواهد بود. خوب است بدانیم که این کتاب قصد ندارد نگرش و یا دیدگاهی را از شما بگیرد و بجایش طرز فکری جدید وراهی نو به شما معرفی کند. بلکه دوستدارد همه بدانند ما مجموعه ای هستیم از رفتارهای عاقلانه و یا جاهلانه که نیازی نیست برای بیشتر شدن و یا حذف هیچ کدامشان با خود و یا زندگی بجنگیم. بلکه تنها کافیست با آنها رو به رو بشویم و قصد پنهان کردن و یا کنترل کردنشان را نداشته باشیم. تا بتوانیم از دل خصلتهایمان به حقیقت خودمان پی ببریم. حقیقتی که پیش از همه باید خودمان قبولش کنیم. بدون ذره ای پافشاری به تغیر تنها با اعتماد کردن به اصل بودنمان نظاره گر این تفاوت بین ما با دیگران و دیگران با ما باشیم.

و ما در این مسیر بارها و بارها متعجب خواهیم شد و زمانی که از خوشحالی و غم شگفت زده بشویم و نه مغرور و یا نالان درست در ابتدای راه آسوده زیستن ایستاده ایم. نویسنده در تلاش بوده که از زیاده گویی بپرهیزد تا مفاهیم با ذهن و فکر خودتان شکل بگیرد. تا شاید کلمات را از بند اسارت نویسندگانشان رها کند و در اختیارخواننده قرار دهد؛ تا اینبار به چکیده ای متفاوت و گوناگون برسد.نه یک نتیجه ی واحد و تکراری. چشمانتان را ببندید تمام نقشه ها را بدور بیندازید خودتان را به زمان حال و اعتماد کامل به قدرت تغیر بسپارید. از وابستگی ها رها باشید. و از تماشای زندگیتان لذت ببرید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۹۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۴۹۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
تومان