دانلود و خرید کتاب زویی و عینک ایده ساز؛ جلد هفتم آژیا سیترو ترجمه هدا نژادحسینیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب زویی و عینک ایده ساز؛ جلد هفتم

کتاب زویی و عینک ایده ساز؛ جلد هفتم

معرفی کتاب زویی و عینک ایده ساز؛ جلد هفتم

کتاب غرغروک‌ها و جنگل بداخلاق هفتمین جلد از مجموعه کتاب‌های زویی و عینک ایده ساز نوشتهٔ آژیا سیترو و ترجمهٔ هدا نژاد حسینیان است. مجموعه کتاب زویی و عینک ایده ساز را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره مجموعه زویی و عینک ایده ساز

مادر زویی یک دانشمند است و همیشه در حال انجام دادن کارهای علمی است، زویی هم یک عینک دارد که وقتی آن را روی سرش می‌گذارد و به مغزش نزدیک‌تر است، ایده‌ها و فکر‌های بی‌نظیر سراغش می‌آید. او می‌تواند با این عینک کارهای عجیب و بزرگ انجام دهد و در هر قسمت درگیر یک اتفاق می‌شود. اتفاق‌هایی مثل روبه‌رو شدن با اژدها، هیولاهای گرگی، اسب‌های دریایی، گیر کردن در یخبندان و ...

زویی در تمام مراحل زندگی یک همراه هم دارد آن هم گربه‌اش ساسافراس است که همیشه حواسش به زویی است. این کتاب پر از اتفاقات عجیب و خواندنی است که کودک را با خودش به دنیای باورنکردنی قصه‌ها می‌برد. دنیای خیال به کودکان این فرصت را می‌دهد که تخیلشان را تقویت کنند و همین امر در موفقیت‌های تحصیلی و شغلی آینده‌شان تاثیر می‌گذراد.

خواندن کتاب مجموعه زویی و عینک ایده ساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زویی و عینک ایده ساز؛ جلد هفتم

«پیپ با نوک بینی به یکی از برگ‌های توی باغچه‌مان زد و بعد به دماغ قورباغه‌ای‌اش چروک انداخت و گفت: «عوووق! آدم‌ها واقعاً حاضرند این چیزها را بخورند؟»

خندیدم و سر تکان دادم که آره. «کلم کیل که خیلی خوشمزه است! مامانم با برگ‌های کلم، چیپس درست می‌کند؛ اول برگ‌هایش را جدا می‌کند،‌ بعد به آن‌ها کمی نمک می‌زند و آخر سر هم آن‌ها را توی فر می‌پزد. دقیقاً مزهٔ چیپس سیب‌زمینی می‌دهد،‌ به‌به!»

پیپ پشت چشم نازک کرد و گفت: «خُب سیب‌زمینی هم چیز عجیبی است که می‌خورید. آدم‌ها خیلی موجودات عجیب‌وغریبی هستند.»

ساسافراس به کلم کیلی که چندتا آن‌طرف‌تر بود ضربه زد. «میووو؟»

«وای نه! تو دیگر نه!» بعد خم شدم و موهایش را ناز کردم؛ اما او سرش را بلند نکرد تا نگاهم کند، به‌جایش همین‌جور به برگ کلم‌کیل ضربه زد. پشت برگ کلم را بو کشید و پرید عقب.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان