دانلود و خرید کتاب دوازده ستون موفقیت جیم ران ترجمه یوسف امیراصلانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دوازده ستون موفقیت اثر جیم ران

کتاب دوازده ستون موفقیت

معرفی کتاب دوازده ستون موفقیت

کتاب دوازده ستون موفقیت نوشتهٔ جیم ران و کریس وایدنر و ترجمهٔ یوسف امیراصلانی است. انتشارات سرو (سروش دانش) این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب دوازده ستون موفقیت

کتاب دوازده ستون موفقیت با تعریف داستانی خیالی به ما نشان می‌دهد که توجه و تغییر در جزئیاتی کوچک چگونه می‌تواند زندگی را متحول کند. کتاب این جزئیات را که شاید از نظر دور مانده در غالب داستانی از دوازده ستون موفقیت به ما می‌نمایاند. با درک این موارد می‌توان به آینده خوشبین‌تر بود. این کتاب بر خلاف سایر کتاب‌های موفقیت، شعار یک‌شبه موفق و پولدارشدن نمی‌دهد، فقط چون توصیه‌های پدری دلسوز به فرزندش، درس درست زندگی کردن می‌آموزد.

خواندن کتاب دوازده ستون موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دوازده ستون موفقیت

«بسیاری از ما ساعت‌ها مشغول به کاریم اما دستاورد این حجم از کار کردن را هرگز در زندگی خود احساس نمی‌کنیم و از همین روی افسرده و خسته، تنها پیش می‌رویم تا هرچه زودتر مسیر را به انتها برسانیم! چرا به اندازۀ تلاشی که می‌کنیم نتیجه نمی‌گیریم؟ این کتاب پاسخ چنین پرسش‌هایی را خواهد داد و به ما نشان می‌دهد بسیاری از تلاش‌هایمان در مسیری اشتباه هستند. تنها کافی است که به راه درست بازگردیم تا موفقیت را در آغوش بگیریم.»

معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۳۵۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان