دانلود و خرید کتاب تکالیف مهارت محور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تکالیف مهارت محور اثر فاطمه کشوری محبوب

کتاب تکالیف مهارت محور

انتشارات:نشر روزاندیش
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تکالیف مهارت محور

کتاب تکالیف مهارت محور نوشتهٔ فاطمه کشوری محبوب است. نشر روزاندیش این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب تکالیف مهارت محور

کتاب تکالیف مهارت محور دربارهٔ تکالیف و مشق‌هایی است که مهارت‌های دانش‌آموزان را ارتقا دهد. این کتاب برای آموزگاران مقطع ابتدای کاربرد دارد. 

خواندن کتاب تکالیف مهارت محور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران علوم آموزشی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تکالیف مهارت محور

«یکی از محورهای مهم این است که بچه ها یک سری مهارت شغلی فرا بگیرند ما تلاش می‌کنیم زمینه‌های این کار یعنی مهارت‌های پایه از جمله مسئولیت‌پذیری مدیریت، زمان تصمیم گیری و حل مسئله را فراهم کنیم. این مهارت‌های پایه در دوره ابتدایی قابل ارائه هستند. اصل مهارت آموزی هم توجه کردن به مهارت‌های دست‌ورزی و انجام کارهای عملی است و اگر کار را از پیش دبستانی شروع کنیم وقتی دانش‌آموزان به سن بالاتر میرسند زمینه فراگیری مهارت را دارند.

وی به بیان مصادیق دقیق تری از تکالیف مهارت محور پرداخت و گفت: در بسته‌هایی که آماده کردیم به عنوان مثال برای آنکه در دانش‌آموزان حفاظت از محیط زیست را یاد بگیرند تاکید داریم که ابتدا مشاهده‌گر خوبی باشند و خوب دقت کنند که چه چیزهایی محیط زیست را آلوده می‌کند یا برای تمرین مسئولیت‌پذیری از آنها می‌خواهیم مرتب‌کردن فضای منزل و اتاق خودشان را انجام دهند و یا برای مهارت بهداشت، تمرین عملی مسواک زدن را داشته باشند برای تثبیت مهارت ریاضی هم آنها می‌توانند با خانواده به خرید بروند و حساب و کتاب خرید را انجام دهند و ضمنا مدیریت منابع را هم فرا بگیرند مهارت خواندن نیز با قصه خوانی تقویت می‌شود و در سنین کوچک‌تر اگر خانواده ها برایشان قصه بخوانند و آنها آن را تعریف و بازگو کنند مهارت‌های بیانی و ارائه دادنشان تقویت می‌شود در واقع فعالیت‌های متنوعی وجود دارد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره تعداد مدارسی که مجری این طرح هستند نیز گفت: بر اساس مکاتبات با استان‌ها در هر استان مناطقی را مشخص کردیم که کلاس‌های با تراکم بین ۱۶ تا ۲۵ دانش آموز دارند تراکم بسیار مهم است زیرا کلاس با تراکم کمتر از ۱۶ ممکن است چندپایه باشد و در تراکم بالای ۲۵ به علت تعداد بالا ممکن است امکان بازخوردگیری مطلوب وجود نداشته باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۰۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

حجم

۹۰۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان