دانلود و خرید کتاب مهارت های ارتباطی با خویشاوندان (شماره یک؛ جاری و باجناق) حسین غیاثی نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت های ارتباطی با خویشاوندان (شماره یک؛ جاری و باجناق) اثر حسین غیاثی نژاد

کتاب مهارت های ارتباطی با خویشاوندان (شماره یک؛ جاری و باجناق)

معرفی کتاب مهارت های ارتباطی با خویشاوندان (شماره یک؛ جاری و باجناق)

کتاب الکترونیکی مهارت های ارتباطی با خویشاوندان (شماره یک؛ جاری و باجناق) نوشتۀ حسین غیاثی نژاد و غلامرضا اطمینان است و انتشارات شاملو آن را منتشر کرده است. کتاب مهارت های ارتباطی با خویشاوندان (شماره یک؛ جاری و باجناق)، به مسئلۀ ارتباطات فامیلی بین جاری‌ها و باجناق‌ها در یک خانواده پرداخته است.

درباره کتاب مهارت های ارتباطی با خویشاوندان (شماره یک؛ جاری و باجناق)

وقتی در جامعه تغییری اتفاق می‌افتد مناسب با تغییرات باید دانش و مهارت افراد نیز افزایش پیدا کند تا بتوانند رفتار خود را به نسبت تغییرات زندگی ساماندهی کنند؛ در غیر این صورت یک تقدم‌وتأخر فرهنگی به وجود می‌آید، به بیان دیگر تغییراتی در جامعه اتفاق افتاده اما مردم هنوز نتوانسته‌اند رفتار خود را با تغییرات تطابق دهند. یکی از این تغییرات تبدیل خانواده گسترده به هسته‌ای است که در آن شاید روابط نَسبی مهم‌تر از روابط سَببی تلقی شود. همانند عروس و دامادها. کتاب مهارت های ارتباطی با خویشاوندان (شماره یک؛ جاری و باجناق) برای بهبود روابط زوج‌های جوان جامعه نوشته شده است. محور این کتاب باجناق ها و جاری‌ها هستند. همچنین این کتاب در مورد علت چرایی به‌وجودآمدن احساس تبعیض در بین دامادها و یا عروس‌ها پرداخته می‌شود.

خواندن کتاب مهارت های ارتباطی با خویشاوندان (شماره یک؛ جاری و باجناق) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب می‌تواند برای تازه عروس و دامادها مناسب باشد.

بخشی از کتاب مهارت های ارتباطی با خویشاوندان (شماره یک؛ جاری و باجناق)

«به‌عنوان اولین عروس خانواده سعی کنید عجله‌های براي مطرح کردن و محبوب شدن خودتان نداشته باشید. به جای عجله سعی کنید هر چه بیشتر و سریع‌تر، از روابط، نگرش‌ها و حساسیت‌های مثبـت و منفـی شـوهرتان و خانواده‌اش شناخت و اطلاعات لازم را به دست آورید. اسـتفاده از هنـر خـوب دیدن و خوب شنیدن (چشم سوم و گوش سوم) را به شما توصیه می‌کنیم. به عبارت دیگر در بسیاري از موارد آنچه می‌بینیم و می‌شنویم با آنچـه کـه منظور گوینده است ممکن است تفاوت‌های زیادی داشته باشد. در فرهنـگ عمومی خودمان نیز اشاره‌های ارزشمندی بـه این‌گونه مـوارد وجـود دارد از جمله: به در می‌گویند که دیوار بشنود یا این بیت شعر: 

تو مو میبینی و من پیچش مو

تو ابرو من اشارتهای ابرو

...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۵۳۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان