دانلود و خرید کتاب کفش های تا به تای عشق لیلا اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کفش های تا به تای عشق اثر لیلا اکبری

کتاب کفش های تا به تای عشق

نویسنده:لیلا اکبری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کفش های تا به تای عشق

کتاب کفش های تا به تای عشق نوشتهٔ لیلا اکبری است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب کفش های تا به تای عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کفش های تا به تای عشق

«همه چیز از فصل برگریزان شروع می شود. پاییز برگ ریز با رنگهای زیبایش. دختری پرشور که هزاران فکر و شر و شور در سر دارد حتی حالا که به دانشگاه می رود. اما او نمیداند که این پاییز برگ ریز با زندگی او چه خواهد کرد. آشنایی با استادی در دانشگاه که اتفاقاً اهل ادب است و ادبیات. دلدادگی و دلتنگی، بودن و نبودن، آرامش و طوفان، خانواده ای که شکست خورده بر اثر کارهای برادر و عشقی که پایانش هیچ معلول نیست. دختر پرشر و شور ما عاشق می شود. فردی که دو نفر است خودش و برادرش. برادری که پس از سالها او را می یابد و این خود باعث ماجراهایی عجیب و غریب می شود. خواننده را می برد با خود به سالیان سال قبل تر. به جنوب زیبا. به حوادث تلخ و شیرین خانواده. هیچ کس نمی تواند حدس بزند این عشق سرانجامش به کجا می کشد. کفشهای تا به تای عشق شاید تنها یک تصویر باشد از پرده رنگ رنگ عشقها و عاشقان. تا به تا است. به یکدیگر نمی خورند. عشقان انقدر اشتباه است. در کش و قوس داستان با افرادی آشنا می شویم که پس از سالیان سال دوری از یکدیگر پرده از رمز و رازهای زندگی شان برداشته می شود. بزرگانی که با یک نسیم کلاً کوچک می شوند. عاشقانی که در میان این بزرگان گرفتار می شوند و سرانجام راه را برمی گزینند.

پسرک در کنارش در کافه قنادی می ایستد و شعرهای عاشقانه زیر لب زمزمه می کند. دخترک اول اعتنایی نمی کند ولی کم کم مشتاق می شود به شعرهایش و به حرفهایش. با او به آرامش می رسد. آرامش... خودش را معرفی می کند و عشقش را به دختر ابراز می دارد. کم کم دختر باور می کند او را و داستان زندگی اش را. کم کم با او فراموش می کند مشکل خواهر و برادر را. خواهری که خود را خوشبخت نشان می دهد و برادری که هر چه دارد از دست می دهد و دست از پا کوتاهتر به خانه پدر برمی گردد. پدری پیر که مجبور است به خاطر پسرش باز دست به زانو بگیرد و از جا بلند شود. عشق، نامزدی و دیگر هیچ...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۶۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۵۶۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان