دانلود و خرید کتاب می بینم در حال کتاب خواندنی... ژان پی یر ویل ترجمه سیاوش (وحید) کیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب می بینم در حال کتاب خواندنی... اثر ژان پی یر ویل

کتاب می بینم در حال کتاب خواندنی...

معرفی کتاب می بینم در حال کتاب خواندنی...

کتاب «می بینم در حال کتاب خواندنی...» نوشتۀ ژان پی یر ویل و ترجمۀ سیاوش (وحید) کیان است و کارگاه فیلم و گرافیگ سپاس آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب می بینم در حال کتاب خواندنی...

می‌بینم در حال کتاب خواندنی... یک کتاب تصویری برای کودکان و همچنین بزرگسالان است. تصاویر این کتاب بسیار زیبا، جذاب و تأمل‌برانگیز است. درواقع بخش بزرگی از بار کتاب بر دوش تصاویر است و ژان پی یر ویل نویسنده و تصویرگر تلاش کرده است تا با تصاویر و از طریق بازی با کلمات و شکل‌ها مفاهیم مهمی را به خوانندگان انتقال دهد. کتاب سرشار از جملات کوتاهی است که به‌ظاهر ساده هستند؛ اما معنای عمیقی دارند و خواننده را با خود همراه می‌کنند. جمله‌های حکیمانه و فلسفی ساده در کتاب می‌بینم در حال کتاب خواندنی... به همراه تصاویر فوق‌العاده آرامش‌بخشی که مخاطب را به فکر فرومی‌برد از نقاط قوت کتاب است و باعث شده مدت کوتاهی پس از انتشار کتاب به چندین زبان دنیا ترجمه شود

کتاب می‌بینم در حال کتاب خواندنی... قصد دارد شور و انگیزه را در درون خوانندگانش شعله‌ور کند و به آن‌ها یادآوری کند که می‌توانند معنویت را وارد زندگی‌شان کنند و از این طریق باعث آرامش روح خود بشوند. در پیچیدگی های زندگی در عصر جدید، برای غرق‌نشدن در روزمرگی های انسان مدرن، لحظه ای تأمل و خواندن جمله های زیبا و دیدن تصاویر آرامش‌بخش می‌تواند اثرات مثبتی داشته باشد. گاهی خواندن همین جمله‌ها به‌عنوان میراث مشترک بشریت در نظر گرفته می‌شود و افراد با تعمق بر آن‌ها می‌توانند به آن چه هستند جهت و معنا ببخشند.

خواندن کتاب می بینم در حال کتاب خواندنی... را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستدارن کتاب‌های تصویری، خودیاری و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب  می بینم در حال کتاب خواندنی...

«در ابتدا جز یگانه هيچ نبود و اين يگانه را در دل نيازی پديد آمد كه سخن بگويد، كه ببخشد. پس برگزيد تا از وجود خود بيافريند، چون تنها هم او بود كه بود. فضایی در خلأ پديدار و انفجار! كائنات آفريده شد. رخدادی كه به‌آسانی به تصوير در نمی‌آيد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

حجم

۱۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

قیمت:
۶۲,۰۰۰
تومان