دانلود و خرید کتاب قانون کار کشور عمان (۱۴۰۳) حسین غلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون کار کشور عمان (۱۴۰۳) اثر حسین غلامی

کتاب قانون کار کشور عمان (۱۴۰۳)

معرفی کتاب قانون کار کشور عمان (۱۴۰۳)

کتاب «قانون کار کشور عمان (۱۴۰۳)» نوشتۀ حسین غلامی است و انتشارات قانون یار آن را منتشر کرده است. این کتاب مربوط به مصوب سال ۲۰۲۳ میلادی است. 

درباره کتاب قانون کار کشور عمان (۱۴۰۳)

کشور عمان یکی از کشورهای حوزۀ خلیج‌فارس است و در همسایگی ایران قرار دارد. عواملی مانند بالابودن ارزش پولی عمان، اقتصاد روبه‌رشد و شرایط اجتماعی و سیاسی مناسب، موجب شده مهاجرت کاری به کشور عمان افزایش پیدا کند. این کشور قوانین کاری دارد که برای تمام کارمندان خارجی قابل‌اعمال خواهد بود؛ بنابراین افراد می‌توانند با آگاهی و شناخت قوانین کار در کشور عمان، یک موقعیت شغلی و درآمد خوب را در این کشور به دست آورند. حضور به‌عنوان یک فرد خارجی در یک کشور، مسئولیت‌هایی را به همراه دارد و بی‌اطلاعی از قوانین و مقررات ممکن است فرد را قبل و یا بعد از استخدام، درگیر مشکلات حقوقی کند.

شناخت قوانینی که کشور عمان تحت عنوان قوانین کار من منتشر کرده است نه‌تنها برای کارگرانی که قصد کار در این کشور را دارند، بلکه برای کارفرمایانی که در این کشور کار می‌کنند نیز ضروری است. قوانین کار در عمان از بخش‌های مختلفی مانند استخدام، دوره آزمایشی، پرداخت حقوق، مرخصی و … تشکیل شده است. این کشور برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل و یا اختلافی، قوانین بسیار دقیقی را برای کار در این کشور وضع کرده است. به همین دلیل کتاب قانون کار کشور عمان (۱۴۰۳) باهدف پیشگیری از مشکلات حقوقی برای کسانی که از ایران برای کار به عمان مهاجرت می‌کنند ترجمه و تدوین شده است تا از وقوع هرگونه مشکل حقوقی در امان باشند.

خواندن کتاب قانون کار کشور عمان (۱۴۰۳) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که قصد مهاجرت و کار در کشور عمان را دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قانون کار کشور عمان (۱۴۰۳)

«ماده ۲

احکام این قانون شامل کلیه کارفرمایان و کارگران می‌شود و به کسانی که کار آنان مشمول قوانین و مقررات خاصی است، تعلق نمی‌گیرد.

وزیر مجاز است از طریق مصوبه، کارگروه‌هایی با ماهیت خاص را تنظیم کند مشروط بر اینکه مصوبه مذکور به طور خاص موارد زیر را شامل شود:

۱. قواعد و مقررات مربوط به کار.

۲. مجازات‌هایی که برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

۳. معافیت از هزینه‌های دادرسی در کلیه دعاوی ناشی از اختلافات کارگری.

۴. تنظیم وظایف ضابطان قضایی.

۵. مقررات، ضوابط و هزینه‌های صدور مجوز کار، صدور مجوز اشتغال به کار، تمدید آن، ثبت اطلاعات و تمدید آن، با موافقت وزارت دارایی و شورای وزیران.

6. ضمانت‌هایی که صاحب کار باید برای کارگر فراهم کند، چه مالی، عینی یا هرگونه مبالغ دیگری که به طور مستقیم یا غیرمستقیم با رابطه حقوقی بین کارگر و کارفرما مرتبط باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۶۶۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان