دانلود و خرید کتاب معماری داخلی از ایده تا اجرا روناک نخستین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معماری داخلی از ایده تا اجرا اثر روناک نخستین

کتاب معماری داخلی از ایده تا اجرا

معرفی کتاب معماری داخلی از ایده تا اجرا

کتاب معماری داخلی از ایده تا اجرا نوشتهٔ روناک نخستین و داود پرچمی و دیانا پرچمی است. انتشارات دیباگران تهران این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب معماری داخلی از ایده تا اجرا

کتاب معماری داخلی از ایده تا اجرا خودآموزی است که با زبان بسیار ساده در جهت آموزش گام به گام معماری داخلی نگاشته شده است. ابتدا به تبیین الفبای معماری داخلی پرداخته و در ادامه به توضیح مفاهیم بنیادین این رشته اعم از سبک شناسی، رنگ شناسی و … همچنین معرفی مصالح مورد استفاده در هر سبک پرداخته‌ شده است. این کتاب حاصل تجربهٔ اجرایی و تدریس آکادمیک سالیان متمادی مؤلف در این رشته است.

خواندن کتاب معماری داخلی از ایده تا اجرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران معماری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب معماری داخلی از ایده تا اجرا

«با تغییریافتن سبک زندگی مردم جهان در گذر زمان که با ایجاد تغییر در فرهنگ زیستی خود و همچنین به‌دلیل تبادل فرهنگی ایجاد شده و علاقمندی آنان به تغییردادن فضا و تجربه نمودن سبک‌های مختلف طراحی داخلی در دوره‌های مختلف و همچنین تلاش در جهت تطبیق با شرایط جدید پیش آمده و نیز توأم شدن پیشرفت و توسعه در ساخت لوازم و مصالح و نیز استفاده از فناوري‌های نوین در پی انقلاب صنعتی و احداث کارخانه‌های زیاد و ترویج فرهنگ مصرف‌گرایی و تحقق یافتن توسعۀ پایدار این انگیزه را ایجاد می‌کند که افراد فضای داخل را به سبک و سلیقه و بر اسلوب فرهنگ و اقلیم منطقه خود طراحی و اجرا نمایند».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۲۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان