دانلود و خرید کتاب روش های تحقیق در حرفه معماری آجلا آکشامیجا ترجمه سولماز بابازاده اسکویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روش های تحقیق در حرفه معماری اثر آجلا آکشامیجا

کتاب روش های تحقیق در حرفه معماری

معرفی کتاب روش های تحقیق در حرفه معماری

کتاب روش‌های تحقیق در حرفه معماری، نوشته آجلا آکشامیجا و ترجمه سولماز بابازاده اسکویی، بهادر فاتحی نوبریان است. این کتاب، راهنمای جامع برای درک اینکه چرا، چه چیزی، چه زمانی، چگونه و چه کسی تحقیق را انجام می‌دهد و کاربرد تحقیق در حرفه معماری است.

درباره کتاب کتاب روش‌های تحقیق در حرفه معماری

این کتاب، در پاسخ به تقاضای رو به رشد در خصوص آمادگی بهتر معماران برای فعالیت در شرایط نوظهور، آموزنده و الهام‌بخش است. همچنین مجموعه ارزشمند و جامعی از فصول را به ما ارائه می‌کند، که به شکل معناداری، معماران را در خصوص استراتژی، روش‌ها، یکپارچه‌سازی و کاربرد تحقیقات آگاه می‌سازد. انواع روش‌های مختلف تحقیق، کاربرد آن‌ها برای انواع مختلف مطالعات در تحقیقات معماری براساس زمینه‌های تحقیق خاص و روش‌های تحقیق دقیق، مزایا و معایب آن را بررسی و با ارائه مثال‌های واضح از رویکردهای مختلف در زمینه‌های موضوعی اصلی در معماری با نمودارهای بسیار آموزنده و مطالعات موردی روشن، به شیوه نیروبخشی، خود را از بقیه کتاب‌ها متمایز می‌کند و تحقیق را در سطح گسترده‌تری برای این حرفه، مناسب و قابل کاربرد می‌سازند.

خواندن کتاب روش‌های تحقیق در حرفه معماری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افراد فعال در زمینه معماری و دانشجویان این رشته پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره آجلا آکشامیجا

دکتر آجلا آکشامیجا، عضو هیئت علمی گروه معماری دانشگاه ماساچوست آمهرست است. تخصص تحقیق میان رشته¬ای او شامل طراحی مبتنی بر عملکرد، علم ساختمان، محوطه‌های ساختمانی، فناوری‌های ساختمان نوظهور، طراحی دیجیتال، و نوآوری در معماری است. آکشامیجا، دو کتاب تألیف کرده است، که با نام ادغام و یکپارچه‌سازی نوآوری در معماری، طراحی، روش‌ها و فناوری در عمل و تحقیق پیشرفته (۲۰۱۶)، و نماهای پایدار: روش‌های طراحی برای پوسته‌های ساختمان با عملکرد بالا (۲۰۱۳). 

او در بسیاری از کتاب‌های دیگر و انتشارات پژوهشی متعدد سهیم بوده است. او به عنوان یکی از پیشگامان تحقیقات معماری مبتنی بر عمل، در سال ۲۰۰۸، آزمایشگاه فناوری ساختمان پرکینز و ویل (Tech Lab) را تأسیس کرد، که یکی از اولین آزمایشگاه‌های پژوهشی عمل محور در حرفه معماری است.

بخش‌هایی از کتاب روش‌های تحقیق در حرفه معماری

به‌منظور پاسخ دهی به این سؤالات، از روشهای تحقیق کمّی استفاده شد، که در شکل ۵-۲۳ مشاهده می‌شود. برای اجرای مطالعه پژوهشی، که در آن هفت سیستم نمای مختلف مورد مطالعه قرار گرفته است، از مدل‌سازی و شبیه سازی استفاده شد. به‌منظور پاسخ دهی به سه سؤال اول، مدل‌سازی حرارتی انجام شد. لایه‌های مصالح منفرد هر سیستم نما و مشخصات آن‌ها همراه با جزئیات و همچنین، شرایط مرزی برای دمای فضای خارجی و داخلی مدل‌سازی شدند. چهار دمای خارجی به‌عنوان شرایط مرزی (متغیرها) برای نشان دادن انواع مختلف آب‌وهوا مورداستفاده قرار گرفتند، درحالی‌که دمای داخلی ثابت بود. ضرایب انتقال حرارت (مقادیر U) نیز برای هر سیستم نما محاسبه شد. عملکرد انرژی هفت نوع نما با استفاده از شبیه سازی‌های انرژی کل سال برای یک فضای اداری معمولی موردمطالعه قرار گرفت.

فهرست کتاب روش‌های تحقیق در حرفه معماری

پیشگفتار

فصل اول: مقدمه

فصل دوم: فرایند تحقیق

فصل سوم: روش های تحقیق

فصل چهارم: ادغام تحقیقات در حرفه معماری

فصل پنجم: مطالعات موردی

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۳۲,۴۰۰
تومان