دانلود و خرید کتاب با ChatGPT میلیونر شو نیل داگر ترجمه شیدا سرمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با ChatGPT میلیونر شو اثر نیل داگر

کتاب با ChatGPT میلیونر شو

نویسنده:نیل داگر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب با ChatGPT میلیونر شو

کتاب با ChatGPT میلیونر شو نوشتهٔ نیل داگر با ترجمهٔ شیدا سرمدی را انتشارات آوند دانش منتشر کرده است. این کتاب به معرفی راهکارهایی برای افزایش بهره‌وری با استفاده از هوش مصنوعی و چگونگی کسب درآمد ازطریق آن می‌پردازد.

درباره کتاب با ChatGPT میلیونر شو 

می‌دانیم که هوش مصنوعی (Artificial Intelligence)، نقطهٔ مخالف هوش طبیعی و برابر با سامانه‌هایی است که قادر است عکس‌العمل‌هایی شبیه به رفتارهای هوشمند انسان داشته باشد؛ رفتارهایی همچون درک شرایط سخت و پیچیده، شبیه‌سازی فرایندهای تفکری و روش‌های استدلالی انسان و جواب موفق به آنان، آموختن و توانایی به دست آوردن دانش و استدلال برای حل مسائل. هوش مصنوعی یکی از دانش‌هایی است که در علوم کامپیوتر، به‌شدت اهمیت دارد. تغییرات در هوش مصنوعی می‌تواند تحولات بسیاری در فناوری اطلاعات به وجود آورد. هوش مصنوعی را می‌توان هوش ماشین‌ها نامید. این علم شاخه‌ای از علوم کامپیوتر به شمار می‌آید و می‌خواهد راهکارهای الگوریتمی بدهد تا بتوانیم با کمک آن‌ها، هوشمندی‌های بیشتری در انواع ماشین‌ها به وجود آوریم. یکی از ابزارهای پرکاربرد هوش مصنوعی، ChatGPT است که در مدت اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده است و به‌جاست تا کارایی‌های آن بیشتر و بهتر شناخته شوند. کتاب حاضر به معرفی و بررسی این ابزار هوش مصنوعی و چگونگی به‌کارگیری آن برای رشد و گسترش کسب‌وکار و افزایش درآمد می‌پردازد.

خواندن کتاب با ChatGPT میلیونر شو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث تکنولوژی و فناوری از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب با ChatGPT میلیونر شو

«در چه کارهایی می‌توان از چت‌جی‌پی‌تی استفاده کرد؟

با چت‌جی‌پی‌تی می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید: 

تولید سرنخ: در شخصی‌سازی ارتباطات، کاهش فرایند ایجاد و استفاده از قالب های ایمیل در موقعیت‌های مختلف به شما کمک می‌کند و اجازه می‌دهد به مشتریان بالقوهٔ بیشتری دسترسی داشته باشید و احتمال تبدیل آن‌ها به مشتری دائمی را بیشتر کنید.

افزایش قابلیت مشاهدهٔ آنلاین: محتوا را فوراً برای بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو (سئو) قالب‌بندی می‌کند و شما می‌توانید با کمترین تلاش راهبرد بازاریابی ایمیلی و اجتماعی مؤثری را برای افزایش حضور آنلاین و دسترسی به مشتریان بالقوهٔ بیشتر ایجاد کنید. این کار به‌خصوص زمانی سودمند است که محتوای خود را مجدد در چندین رسالهٔ اجتماعی استفاده می‌کنید.

برقراری ارتباط دائمی با مشتریان: علاوه بر کمک به ایجاد روابط دائمی با مشتریان می‌توانید با سرعتی ده برابر بیشتر از رقبایتان محتوای مناسب و جذاب تولید کنید.

ایجاد جریان درآمد جدید: در شناسایی فرصت‌های تجاری جدید به شما کمک می‌کند. و این امکان را فراهم می‌آورد تا چندین محصول جدید تولید کنید؛ کاری که قبلاً به دلیل نداشتن زمان یا مجموعه مهارت‌های ضروری دور از دسترس بوده است. می‌توان با استفاده از چت‌جی‌پی‌تی این محدودیت‌ها را پشت سر گذاشت.

تعیین ساختار قیمت‌گذاری مناسب: آمارهای مبتنی بر داده را برای تحقیق دربارهٔ راهبردهای قیمت‌گذاری و درک عادت‌های خرید مشتریان و تنظیم قیمت برای دستیابی به نتایج بهینه فراهم می‌کند.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان