دانلود و خرید کتاب راهنمای سریع درمانی بیماری های پوست آلن فریسچر ترجمه پدرام نورمحمدپور

معرفی کتاب راهنمای سریع درمانی بیماری های پوست

کتاب راهنمای سریع درمانی بیماری های پوست نوشتهٔ آلن فریسچر و استیون فلدمن و چریتی مکونل و مارکو پترازولی و ترجمهٔ پدرام نورمحمدپور و امیرهوشنگ احسانی و نفیسه اسماعیلی و فاطمه غلامعلی و پردیس نورمحمدپور است. انتشارات ارجمند این کتاب را در سال ۱۳۹۱ منتشر کرده است؛ برای پزشکان عمومی، متخصصان داخلی، پرستاران، دستیاران پزشکی، پزشکان اورژانس و دانشجویان پزشکی.

درباره کتاب راهنمای سریع درمانی بیماری های پوست

کتاب راهنمای سریع درمانی بیماری های پوست (Title Emergencydermatology: a rapid treatment guide) یک راهنمای بالینی سریع است. با مطالعهٔ این کتاب می‌توانید ۲۵۰ بیماری درماتولوژی را تشخیص داده و درمان کنید. این کتاب مرجعی عالی برای پزشکان عمومی است که ترجیح می‌دهند بیماران پوستی را بیشتر خودشان درمان کنند تا به متخصص ارجاع دهند؛ همچنین این کتاب برای آمادگی در امتحان‌های مقاطع مختلف پزشکی بسیار مفید است. کتاب حاضر را منبعی ضروری برای پزشکان عمومی، متخصصان داخلی، پرستاران، دستیاران پزشکی، پزشکان اورژانس و دانشجویان پزشکی دانسته‌اند. گفته شده است که با این نسخه از کتاب می‌توانید بر اساس توصیه‌های تشخیصی و عملی دکتر «هبیف» و همکارانش، درمان‌های مؤثر پوستی را تجویز کنید؛ همچنین به دیاگرام‌های محل ابتلای بیماری روی بدن، طبقه‌بندی ضایعات و ملاحظات خاص اطفال توجه کنید. تمام بخش‌های این کتاب در این ویرایش روزآمد شده و با برنامه‌های نوین درمانی بازنگری شده است. بیماری‌های پوستی مسافرتی در مبحث درماتولوژی گرمسیری از نو نوشته شده، تصاویر جدید و اغلب منتشرنشده‌ای از مراحل مختلف تظاهرات بیماری‌های پوستی افزوده شده، بیماری‌های پوستی اطفال و تظاهرات متفاوت آن‌ها با بزرگسالان با دقت شرح داده شده است. با استفاده از نمایهٔ موضوعی و جدول‌های دارویی می‌توانید به‌راحتی به پاسخ‌هایی که نیاز دارید، دست پید کنید.

مترجمان این کتاب دکتر پدرام نورمحمدپور (استادیار گروه پوست در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران) و دکتر امیرهوشنگ احسانی (دانشیار گروه پوست در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران) و دکتر نفیسه اسماعیلی (دانشیار گروه پوست در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران) و دکتر فاطمه غلامعلی (دستیار گروه بیماری‌های پوست در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران) و دکتر پردیس نورمحمدپور (دستیار گروه طب ورزشی در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران) هستند. این کتاب با همکاری دکتر «پژمان مباشر»، دکتر «مائده رعیتی»، دکتر «وحید ظفرمند صدیق،» دکتر «حمیدرضا محمودی»، دکتر «فرزاد نصیری» و دکتر «زینب آریانیان» ارائه شده است.

خواندن کتاب راهنمای سریع درمانی بیماری های پوست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پزشکان عمومی، متخصصان داخلی، پرستاران، دستیاران پزشکی، پزشکان اورژانس و دانشجویان پزشکی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۱۷۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان