دانلود و خرید کتاب درخشش، جاه طلبی و زیبایی در دنیای امیلی وایس ماریسا ملتزر ترجمه مرجان ذبیحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درخشش، جاه طلبی و زیبایی در دنیای امیلی وایس اثر ماریسا ملتزر

کتاب درخشش، جاه طلبی و زیبایی در دنیای امیلی وایس

انتشارات:انتشارات بله
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب درخشش، جاه طلبی و زیبایی در دنیای امیلی وایس

کتاب «درخشش، جاه طلبی و زیبایی در دنیای امیلی وایس» نوشتۀ ماریسا ملتزر و ترجمۀ مرجان ذبیحی است و انتشارات بله آن را منتشر کرده است. این اثر، یک کتاب غیرداستانی و انتقادی درباره فرهنگ زیبایی و همچنین افشاگری دربارۀ شرکت آرایشی گلاسیر است.

درباره کتاب درخشش، جاه طلبی و زیبایی در دنیای امیلی وایس

امیلی وایس، مؤسس شرکت آرایشی چندمیلیارددلاری گلاسیر از زمان معرفی محصولاتش در سال ۲۰۱۴ همه چیز را تغییر داد. گلاسیر فقط یک برند زیبایی نبود؛ بلکه برندی برای نسل میلنیال و نسل زد محسوب می‌شد، برندی که کارکردن در آن اعتباری شبیه به کار در بهترین شرکت‌های فناوری کشور بود؛ اما چه شد که امیلی وایس که تبدیل به یکی از تأثیرگذارترین رهبران کسب‌و‌کار نسل خود شده بود، در اوج قدرت گلاسیر همه چیز را ترک کرد؟ کتاب درخشش، جاه‌طلبی و زیبایی در دنیای امیلی وایس در ۳ بخش «سوپر اینترن»، «تغییر چهره» و «آخرین دختر کارآفرین» رازهای پشت پردهٔ این شرکت و مؤسس آن امیلی وایس را برملا می‌کند. آیا امیلی وایس واقعاً یک نابغۀ کسب‌وکار بود یا فقط دختر ثروتمند و با ارتباطات قوی؟

کتاب درخشش، جاه‌طلبی و زیبایی در دنیای امیلی وایس در واقع به بررسی تاریخ و تأثیر فرهنگی مجلات زنانه و صنعت آرایشی - بهداشتی می‌پردازد و ماریسا ملتزر نویسندۀ کتاب در آن نگاه انتقادی به معیارهای غیرواقعی زیبایی دارد. این کتاب که جایزۀ بهترین کتاب فمینیستی سال را گرفته است و در سال۲۰۲۳ پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز و همچنین بهترین کتاب سال به انتخاب فایننشال تایمز شد، به خوانندگان آگاهی می‌دهد تا در دام تبلیغات نیفتند. داستان‌گویی جذاب امام واقعی و تحلیل‌های قوی که در کتاب درخشش، جاه‌طلبی و زیبایی در دنیای امیلی وایس وجود دارد، خواننده را به عمق داستان زندگی و موفقیت امیلی وایس می‌برد و ضمن اینکه نشان می‌دهد چگونه می‌توان با پشتکار و جسارت، به اهداف بلندپروازانه دست‌یافت، پشت‌صحنهٔ یکی از موفق‌ترین برندهای زیبایی جهان را به تصویر می‌کشد.

خواندن کتاب درخشش، جاه طلبی و زیبایی در دنیای امیلی وایس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستدانان کتاب‌هایی دربارۀ سرگذشت کارآفرینان و علاقه‌مندان به صنعت زیبایی و مطالعات حوزۀ زنان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب درخشش، جاه طلبی و زیبایی در دنیای امیلی وایس

«وایس در یکی از ثروتمندترین شهرهاي کانکتیکات بزرگ شد، ایالتی که برای دهه‌ها بیشترین درآمد سرانه را در کشور داشت. ویلتون، جایی که او دوران دبیرستان را از سال ۲۰۰۰ شروع کرد، جایی بود که ثروت به‌اندازه خانه‌های بزرگ و پراکنده نزدیکی نیوکانن یا گرینویچ به چشم نمی‌خورد. دبیرستان ویلتون عمدتاً جمعیت سفیدپوست داشت. زندگی نوجوانان آنجا به طرزی کاملاً معمولی و آمریکایی بود، شبیه به صحنه‌هایی از سریال‌های دختران طلایی یا گرافیتی آمریکایی؛ مهمانی‌های خانگی، تشویق تیم‌های ورزشی مدرسه در بازی‌ها و گذراندن اوقات در اطراف دانکین دوناتس. وایس خودش را محصول رؤیای آمریکایی می‌دانست. پدر و مادرش، کوین و نانسی وایس، از حامیان برجسته سالنامه بودند و یک صفحه کامل در آن به تبریک آن‌ها اختصاص‌یافته بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۱ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۱ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان