دانلود و خرید کتاب برای شمای تیزهوش تر سنجی گوپتا ترجمه مهدیه راشدی فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برای شمای تیزهوش تر اثر سنجی گوپتا

کتاب برای شمای تیزهوش تر

نویسنده:سنجی گوپتا
انتشارات:انتشارات بله
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب برای شمای تیزهوش تر

کتاب «برای شمای تیزهوش تر» نوشتۀ سنجی گوپتا و ترجمۀ مهدیه راشدی فر است و انتشارات بله آن را منتشر کرده است. کتاب برای شمای تیزهوش تر راهنمایی جامع و کامل برای حافظه و مغز سالم است. 

درباره کتاب برای شمای تیزهوش تر

مغز انسان یک جعبۀ سیاه نفوذناپذیر و دور از دسترس نیست و می‌توان آن را تغذیه و پرورش داد تا فراتر از هر تصوری بزرگ شود. نکتهٔ مهم‌تر این است که هیچگاه برای ایجاد تغییر مثبت در عملکرد مغز دیر نیست و باگذشت زمان مغز به‌شدت به عادت‌ها واکنش نشان می‌دهد. هر کسی در هر سنی می‌تواند پتانسیل مغزش را افزایش دهد.کتاب برای شمای تیزهوش‌تر دربارۀ روش‌های تقویت حافظه و سلامت مغز است. سنجی گوپتا با ارائۀ رژیم‌های غذایی، ورزش‌های ذهنی و فیزیکی، به همراه مکمل‌های غذایی، راهکارهایی برای بهبود عملکرد مغز معرفی می‌کند.

محتوای کتاب برای شمای تیزهوش‌تر براساس آخرین تحقیقات علمی در زمینۀ سلامت مغز نوشته شده است و به خوانندگان کمک می‌کند تا با اعمال تغییراتی ساده در زندگی روزمره، حافظه و سلامت مغز خود را تقویت کنند. افرادی که قصد دارند از طریق رژیم غذایی، ورزش و فعالیت‌های فکری ذهن خود را هرچه بیشتر شکوفا کنند می‌توانند از این کتاب استفاده کنند و تنها در ۱۲ هفته مغز بهتری داشته باشند، مغزی که توانایی دارد تا آخر عمر آن‌ها را هوشیار نگه دارد. فعالیت‌هایی که در کتاب برای شمای تیزهوش‌تر آمده، به تقویت ساختار حمایتی مغز کمک می‌کنند تا نسبت به وضعیت فعلی افراد محکم‌تر و ماندگارتر شود و این امکان را فراهم می‌کند تا اساسی‌ترین بازسازی‌ها در مغز انجام شود. از طرفی هم دیگر روش‌های مطرح شده مواد اولیۀ موردنیاز برای حفظ و نگهداری مداوم مغز را فراهم می‌کنند. 

خواندن کتاب برای شمای تیزهوش تر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری و علاقه‌مندان به انجام فعالیت برای تقویت ذهن و مغز پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب برای شمای تیزهوش تر

««با وجود همه تحقیقات و مطالعات، یک نکته مهم همیشه باید در ذهن شما باشد: افت شناختی لزوماً اجتناب‌ناپذیر نیست. تحقیقات نشان داده‌اند که انجام عادت‌های سالم در زندگی روزمره می‌تواند به حفظ سلامت مغزتان در بلندمدت کمک کند و یک رویکرد چندجانبه برای نگهداری و بهبود عملکرد و سلامت مغز ضروری است. برای فهم بهتر، فکر کنید به یک ساختمان تاریخی که هنوز پابرجاست. ممکن است این ساختمان بیش از صدسال عمر داشته باشد. اگر طی دهه‌ها به‌درستی از آن مراقبت نمی‌شد، استهلاک و فرسودگی ناشی از گذر زمان و استفاده مداوم قطعاً به آن آسیب جدی می‌زد؛ اما با نگهداری منظم و بازسازی‌های لازم، نه‌تنها در برابر گذر زمان مقاومت کرده، بلکه به‌خاطر زیبایی و اهمیتش مورد تحسین قرار گرفته است. مغز شما نیز مانند این ساختمان تاریخی نیاز به مراقبت و درمان‌هایی دارد. برای مقابله با چالش‌های مختلفی که می‌توانند به افت شناختی منجر شوند، باید از تمام نیروهای تقویت‌کننده مغز استفاده کنید. این نیروها همان عناصری هستند که در این برنامه گنجانده شده‌اند.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان