دانلود و خرید کتاب در رمز و راز مصطفی جمشیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در رمز و راز اثر مصطفی جمشیدی

کتاب در رمز و راز

معرفی کتاب در رمز و راز

کتاب در رمز و راز نوشتهٔ مصطفی جمشیدی است. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان مذهبی برای کودکان و نوجوانان نوشته شده و از مجموعهٔ «اختران» است.

درباره کتاب در رمز و راز

کتاب در رمز و راز که با تصویرسازی‌های «امیر شعبانی‌پور» منتشر شده، دربردارندهٔ داستانی مذهبی برای کودکان و نوجوانان است. چاپ اول این کتاب در سال ۱۳۸۹ و چاپ دوم آن در سال ۱۴۰۳ منتشر شد. مصطفی جمشیدی در این اثر مصور قصه‌هایی از زندگی امام زمان (عج) را برای مخاطب بیان کرده است. این اثر از مجموعهٔ «اختران» است. «شب و شیطان و شمشیر»، «فصل چیدن» و «صبح روز عید» عنوان دیگر کتاب‌های این مجموعه هستند.

محمد بن حسن عسکری (ع) مشهور به امام مهدی(عج)، امام زمان و حجت بن الحسن، دوازدهمین و آخرین امام شیعهٔ دوازده‌امامی است. شیعیان معتقدند، او همان مهدی موعود است که پس از دورهٔ طولانی غیبت، ظهور خواهد کرد. دورهٔ امامت او پس‌از شهادت پدرش امام حسن عسکری (ع) در سال ۲۶۰ قمری آغاز شده است.

خواندن کتاب در رمز و راز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه سنی ۱۲ تا ۱۵ساله‌ای که به خواندن داستان‌های مذهبی علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مصطفی جمشیدی

مصطفی جمشیدی متولد ۱۳۴۰ در شمیران (قریحه‌ٔ سعادت آباد) است. او از داستان‌نویسان دههٔ ۱۳۶۰ ایران است که دستی در سایر رشته‌های هنری چون سینما، شعر و... دارد. کتاب‌های داستانی او در حوزهٔ داستان کوتاه و رمان بیشتر حول‌محور مسائل اجتماعی، دفاع مقدس و حوزهٔ آفرینش‌های دینی است. از آثار او می‌توان به «سونات عدن»، «بوفاری ۴»، «معبر به آخرالزمان»، «بیداری»، «شنیدن آوازهای مغولی»، «مغات میغ» و «بازیافته‌های شهر دلتنگ» اشاره کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۶۲۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان