دانلود و خرید کتاب پیام آور امید فهیمه مشایخ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پیام آور امید

کتاب پیام‌آور امید نوشتۀ فهیمه مشایخ در انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

درباره کتاب پیام آور امید

کتاب پیام‌آور امید جزو مجموعۀ دانستنی‌های انقلاب اسلامی برای جوانان در مرکز اسناد انقلاب است. در این مجموعه، شخصیت‌ها و وقایع تأثیرگذار و دخیل در نهضت اسلامی و انقلاب ۱۳۵۷ به زبان ساده برای نوجوانان و جوانان روایت می‌شوند.

کتاب پیام‌آور امید دربارۀ امام خمینی و شیوۀ رهبری او است. رهبری انقلاب اسلامی از عوامل بنیادین پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود. امام خمینی به‌عنوان نظریه‌پرداز و پدیدآورندۀ نهضت، هادی این حرکت و وقایع نهضت آن، از سال‌های ۱۳۴۰ تا ۱۳۵۷ بود. آنچه در این کتاب آمده مربوط به انقلاب سفید شاه، مسئلۀ موسوم به کاپیتولاسیون، تغییر مبدأ تاریخ به شاهنشاهی، وقایع ۱۹ دی ۱۳۵۶ و حوادث سال‌های ۱۳۵۷ تا پیروزی انقلاب اسلامی است که به زبان ساده و گویا بیان شده‌اند.

خواندن کتاب پیام آور امید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران تاریخ معاصر ایران به‌ویژه تاریخ انقلاب اسلامی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پیام آور امید

«مبارزات مردمی، در عصر تاریكی و خفقان، دوره‌ای كه كركس شوم بر سر این ملت، سایه انداخته بود و هیچ‌كس را یارای ناله نبود. مردی كه كوله‌باری از تجربه و ایمانی راسخ چون كوه داشت و در اوج ناراستی‌ها بالاتر از هر فریادی، صدای مبارزه در راه دوستی و حق سر داد. انسانی كه هرگز از سر ماجراجویی، جاه‌طلبی یا از سر غرور به پا نخاست، بلكه در راه حق، سربلندی ملت و حفظ كیان این سرزمین اسلامی خروشید. امام، عاشق بود، عاشق حق و در راه ستردن هر آنچه باطل بود، مبارزه می‌كرد. او عاشق راه حق بود و حركتش پرتویی از قیام امام حسین(علیه‌السلام). بنابراین با ما همراه شوید تا جلوه‌ای از مبارزه‌ی حسینی این بزرگ‌مرد را با هم مرور کنیم و درس جوانمردی، پایداری و پایمردی را بیاموزیم و راهش را پاسدار باشیم و کلامش را آویزه‌ی گوش قرار دهیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۸۴۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان