دانلود و خرید کتاب پری زده علی میرزائی (ورامینی)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پری زده اثر علی میرزائی (ورامینی)

کتاب پری زده

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پری زده

کتاب پری زده نوشتهٔ علی میرزائی (ورامینی) است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب پری زده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پری زده

«محوطه‌ی مجتمع آن‌قدر گُل داشت که برخی مواقع در پاییز و زمستان هم پروانه می‌دیدی. ماجرای پروانه‌های پاییزی و زمستانی هم جالب بود.

پیرزنی (که اکنون آروین اسمش را از خاطر برده بود) به همراه همسرش، آقا سیروس ، در مجموعه زندگی می کرد. او خیلی عجیب و غریب حرف می‌زد . کافی بود یک پروانه در هوای سرد ببیند ، می گفت « پری » است . یک‌بار برای آروین تعریف کرد که پری‌ها می‌توانند به شکل‌های مختلف در بیایند تا آدم‌ها را گول بزنند ؛ مخصوصاً پسربچه‌های جوان را ! اعتقاد داشت نباید به پروانه‌های پاییزی دست زد یا نگاهشان کرد ، وگرنه پری زده می شوید!

آروین خوب به یاد داشت روزی از همان روزهای پاییزی برای آنکه پیرزن را به سخره بگیرد ، پروانه‌ای را در دست گرفت و بعد با خنده آزاد کرد.

جلوی در محوطه، یک اتاق نگهبانی ساخته بودند. آقا مسعود سال‌ها نگهبان مجموعه بود. آروین از بیرون نگاهی به آپارتمان‌ها کرد و با بی‌میلی وارد محوطه شد. آقا مسعود روی گل‌های لاله‌عباسی خم شده بود و داشت با آن‌ها حرف می زد. به قول خودش ، «گل‌ها از آدم‌ها بیشتر می‌فهمند». او اغلب اوقات با آن‌ها صحبت می‌کرد... درددل می‌کرد... گاهی هم قربان صدقه‌شان می‌رفت!

آن روز هم داشت برای گل‌های لاله‌عباسی از مشکلات پیری و موهای سپیدش می‌گفت که متوجه ورود آروین به محوطه شد. باورش برایش سخت بود. پسربچه‌ای که ده سال پیش ناگهان غیب شده بود ، اکنون روبرویش ایستاده است. وقتی آروین گم شد ، چه شب و روزهای سختی را از سر گذراند. چندبار به اداره‌ی پلیس فراخوانده شد. کارآگاهان که از راه می رسیدند ، همان اول به او مشکوک می شدند. درکل در پرونده‌ی مفقودی پسر بچه‌ی چهارده پانزده ساله ، نگهبانی که مجرد باشد ، نفر اول لیست مظنونین است؛ آن هم نگهبانی که گاه و بیگاه با بچه‌ها در محوطه فوتبال بازی می‌کرد».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۱ صفحه

حجم

۵۹۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۱ صفحه

قیمت:
۷۲,۰۰۰
تومان