دانلود و خرید کتاب مبانی بیوفیزیک پی. کی. اسری واستاوا ترجمه ارسطو بدویی
کتاب مبانی بیوفیزیک اثر پی. کی. اسری واستاوا

کتاب مبانی بیوفیزیک

معرفی کتاب مبانی بیوفیزیک

کتاب مبانی بیوفیزیک نوشتهٔ پی. کی. اسری واستاوا و ترجمهٔ ارسطو بدویی و حمید مباشری و باقر سیدعلیپور و زهرا کرمی است. انتشارات ارجمند این کتاب را در سال ۱۳۹۱ منتشر کرده است؛ کتابی در حوزهٔ پزشکی بالینی و فیزیک پزشکی.

درباره کتاب مبانی بیوفیزیک

کتاب مبانی بیوفیزیک (Elementary biophysics) از واحد درسی بیوفیزیک کارشناسی‌ارشد علوم زیستی دانشگاه کانپور گرفته شده است؛ در واقع این کتاب درسی برگرفته از مطالبی است که طی سالیان متعدد به‌عنوان واحد درسی بیوفیزیک به دانشجویان کارشناسی‌ارشد علوم زیستیِ دانشگاه کانپور تدریس شده است؛ بنابراین طرح اولیهٔ کتاب به‌گونه‌ای تدوین شده است که نیازهای دانشجویان گروه زیست‌شناسی را برآورده کند؛ در نتیجه، واجد توضیحات متعددی از اصول ابتدایی فیزیک است که ممکن است برای یک دانشجوی رشته فیزیک، ابتدایی و غیرضروری به نظر برسد. مطالب این کتاب به‌صورتی بسط داده شده است که مطالب مورد نیاز در قالب یک واحد برای دانشجویان سال سوم کارشناسی فیزیک را تحت پوشش قرار دهد. توضیحات متنوعی در باب ساختار و نقش سلول و اجزای آن و دیگر سیستم‌های زیستی اضافه شده است که ممکن است برای دانشجویان زیست‌شناسیْ فشرده یا ناکافی به نظر آید.

مترجمان این کتاب ارسطو بدویی دلفارد (عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان) و حمید مباشری (عضو هیئت‌علمی مرکز تحقیقات بیوشیمی - بیوفیزیک (IBB) دانشگاه تهران) و باقر سیدعلیپور (عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی؛ واحد قائم‌شهر) و زهرا کرمی (عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان) هستند.

خواندن کتاب مبانی بیوفیزیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان گروه زیست‌شناسی و دانشجویان مقطع کارشناسی رشتهٔ فیزیک پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۱۵۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان