دانلود و خرید کتاب آینده بیمه برایان فالچوک ترجمه مجید ابوالفتحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آینده بیمه اثر برایان فالچوک

کتاب آینده بیمه

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آینده بیمه

کتاب آینده بیمه نوشتۀ برایان فالچوک با ترجمۀ مجید ابوالفتحی و حسین ممبینی در انتشارات آذرفر به چاپ رسیده است. در این کتاب، درس‌هایی از بیمه‌گذاران قدیمی و اصول موفقیت در یک صنعت در حال تغییر را می‌خوانید.

درباره کتاب آینده بیمه

نویسنده در کتاب آینده بیمه با مرور تجربه‌هایش در شرکت‌های مختلف، دربارۀ وضعیت بیمه و آیندۀ آن بحث می‌کند. کتاب در سه بخش تدوین شده است. بخش اول، پیش‌زمینه‌ای دربارۀ وضعیتی است که امروزه در صنعت بیمه پیش روی ماست. بخش دوم به بررسی موارد مطالعاتی در ۷ بیمه‌گر می‌پردازد که کارهای نوآورانه و خلاقانه انجام داده‌اند با این هدف که عوامل کلیدی موفقیت را که باید در کسب و کار خود به آن‌ها توجه داشته باشید روشن کند. در بخش آخر، مجموعۀ این درس‌ها را کنار هم می‌گذارد تا ایده‌ای منسجم دربارۀ این موضوع ارائه دهد که چگونه صنعتی که با مشکلات و موانع بسیاری روبه‌رو است می‌تواند تفکر خود را تکامل ببخشد و بدون در نظر گرفتن تهدیدات مختل‌کنندۀ کار که پیش رو خواهد بود به وعده‌های خود در زمینۀ حمایت از مردم در سخت‌ترین لحظات زندگیشان جامۀ عمل بپوشاند.

خواندن کتاب آینده بیمه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آینده بیمه

«هنگامی که در سمت سرپرست رشد کسب و کار مارلی بودم، بیمه‌گران بیشماری را ملاقات کردم که به نظر می‌رسید واقعاً با فشار متقابل تهدیدات اختلا‌ل‌آور از یک سوی و حس عدم توانایی در نوآوری از سوی دیگر دست و پنجه نرم می‌کنند. هنگامی که به شرکت‌های بیمه مختلف کمک می‌کردم که کار باهای مارلی را آغاز کنند، یعنی همان کاری که در هیسکاکس انجام داده بودم، نیازی بسیاری به گفتن داستان بیمه‌گران، که توانسته‌اند از موانع پیش روی خود بگذرند و راه‌هایی برای تغییر دادن نحوه‌ی ارائه‌ی محصولات و خدمات بیمه به بیمه شدگان بیابند حس کردم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۱ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۱ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان