دانلود و خرید کتاب داستان دو شهر دیوید زین میروویتس ترجمه مجتبی حیرت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان دو شهر اثر دیوید زین میروویتس

کتاب داستان دو شهر

معرفی کتاب داستان دو شهر

کتاب داستان دو شهر نوشتهٔ دیوید زین میروویتز و ترجمهٔ مجتبی حیرت است. انتشارات علمی و فرهنگی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده و از مجموعهٔ «کتاب‌های پرنده‌های آبی» است.

درباره کتاب داستان دو شهر

چاپ نخست کتاب داستان دو شهر در سال ۱۳۹۷ منتشر شد. این کتاب مصور دربردارندهٔ یک کمیک است. دیوید زین میروویتز این اثر را با اقتباس از یکی از آثار «چارلز دیکنز» نگاشته است. این اثر با تصویرسازی‌های «یوتا اوسادا» منتشر شده است. دیوید زین میروویتز در مقدمهٔ این اثر بیان کرده است که موانع فرم داستان مصور او را ناچار ساخته تا از گفتن جزئیات برخی از شخصیت‌هایی که دیکنز خلق کرده است، صرف‌نظر کند.

خواندن کتاب داستان دو شهر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ کودکانی که به داستان‌های خارجی و قالب کمیک علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره چارلز دیکنز

«چارلز جان هوفام دیکنز» در ۷ فوریهٔ ۱۸۱۲ متولد شد. از کودکی مجبور بود در کارخانه کار کند. پدرش که قادر نبود بدهی‌هایش را پرداخت کند، زندانی شده بود. وقتی دوران حبس پدر تمام شد، چارلز به تحصیلاتش ادامه داد؛ سپس کارمند دفتر یک وکیل و بعد گزارشگر روزنامه شد. کتاب‌های مشهور او «نیکلاس نیکلبی»، «سرود کریسمس»، «دیوید کاپرفیلد»، «آرزوهای بزرگ»، «الیور توئیست» و «داستان دو شهر» است. از کتاب‌های او تابه‌حال اقتباس‌های سینمایی و تئاتری بسیاری صورت گرفته است. جیمز جویس (نویسندهٔ مشهور)، چارلز دیکنز را پس از شکسپیر تأثیرگذارترین نویسنده‌ٔ انگلیسی‌زبان می‌داند. دیکنز در ۹ ژوئن ۱۸۷۰ به‌طور ناگهانی و بر اثر سکتهٔ قلبی از دنیا رفت. مزار او اکنون در کلیسای وست‌مینیستر در بخش ویژهٔ نویسندگان معروف به «کنج شاعران» در لندن جای دارد. خانه‌ای که دیکنز برای مدتی در آن زندگی می‌کرد، حالا تبدیل به موزه‌ای دربارهٔ زندگی او شده است. «دیوید لین» اولین فیلم‌سازی بود که به‌سراغ آثار چارلز دیکنز رفت و در برگردان دو اثر او (آرزوهای بزرگ و اولیور توئیست) توانست دو فیلم فراموش‌نشدنی به تاریخ سینما هدیه کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۲۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان