دانلود و خرید کتاب خرس و عسل مصطفی رحماندوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خرس و عسل اثر مصطفی رحماندوست

کتاب خرس و عسل

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب خرس و عسل

کتاب خرس و عسل نوشتهٔ مصطفی رحماندوست است. انتشارات علمی و فرهنگی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده و از مجموعهٔ «کتاب‌های پرندهٔ آبی» است.

درباره کتاب خرس و عسل

چاپ اول کتاب خرس و عسل در سال ۱۳۹۶ و با تصویرسازی‌های «حسن عامه‌کن» منتشر شده است. مصطفی رحماندوست نویسندهٔ این داستان کودک است و در آن ماجرایی از عسل سخن‌گو، زنبور و خرس را روایت کرده است. این داستان زمانی آغاز می‌شود که عسل به زنبور یادآوری می‌کند که حسابی شیرین شده، دیگر نمی‌تواند در کندوی تاریک بماند و وقتش رسیده است. وقت چه؟ بخوانید تا بدانید.

خواندن کتاب خرس و عسل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه‌های سنی «ب» و «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مصطفی رحماندوست

مصطفی رحماندوست متولد یک تیر ۱۳۲۹ در همدان است. او شاعر، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودکان و نوجوانان است. بعد از دریافت مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران، به‌عنوان کارشناس کتاب‌های خطی در کتابخانهٔ مجلس مشغول به کار شد و سپس به‌عنوان مدیر مرکز نشریات کانون پرورش فکری کودکان‌ و‌ نوجوانان، مدیر مسئول نشریات رشد، سردبیر رشد دانش‌آموز، سردبیر و پدیدآورندهٔ سروش کودکان و نوجوانان، سردبیر مجلهٔ شهرزاد قصه‌گو به فعالیت خود ادامه داد. رحماندوست سه سال مدیر کل دفتر مجامع و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران بوده‌ است. او در سال ۱۳۷۱ در رشتهٔ زبان و ادبیات فارسی ادامه تحصیل داد و پس از دورهٔ کارشناسی‌ارشد، موفق به دریافت نشان درجهٔ یک هنری شد. او پس از بازنشستگی از سمت‌های دولتی، مدیر گروه شکوفه (بخش کودکان و نوجوانان) انتشارات امیرکبیر و مشاور رئیس کتابخانهٔ ملی ایران شد. مصطفی رحماندوست پایگاه اینترنتی «کتابخانهٔ ملی کودک و نوجوان ایران» را تأسیس کرد و توانست تا دهمین سال شروع به کار این پایگاه متن کامل بیش از ۲۴۰۰۰ عنوان کتاب کودک و نوجوان را برای پژوهشگران قابل دسترس کند. از آثار او می‌توان به کتاب‌های «فرهنگ آسان: دانشنامه ویژه کودکان و نوجوانان»، «خرس و عسل»، «سفید بود، سفید تنها بود»، «این تریزی، آن تریزی»، «یک مسابقه و این همه ماجرا» و «قصه گویی، اهمیت و راه‌ورسم آن» اشاره کرد.  

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۱۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان