دانلود و خرید کتاب تأثیر بالقوه متاورس بر اقتصاد جهانی لائو کریستنسن ترجمه فرزاد رمضانی راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تأثیر بالقوه متاورس بر اقتصاد جهانی اثر لائو کریستنسن

کتاب تأثیر بالقوه متاورس بر اقتصاد جهانی

معرفی کتاب تأثیر بالقوه متاورس بر اقتصاد جهانی

کتاب تأثیر بالقوه متاورس بر اقتصاد جهانی نوشتۀ لائو کریستنسن و الکس رابینسون با ترجمۀ فرزاد رمضانی راد و افشین گودرزی در نشر ویراست به چاپ رسیده است.

درباره کتاب تأثیر بالقوه متاورس بر اقتصاد جهانی

یکی از فناوری‌های نوظهور متاورس است. این فناوری به‌دنبال گسترش فناوری‌های اینترنتی موجود است. با ورود موج فناوری‌های نوین و تمایل مشتریان به انجام خدمات بانکی در فضاهای دیجیتال و استفاده از مزایای آن‌ها، بانک‌ها مجبور هستند برای کاهش فاصلۀ خود با فناوری‌های نوین و جذب مشتریان از فضای مجازی مانند متاورس بهره‌مند شوند. بسیاری از بانک‌های بین‌المللی در حال برنامه‌ریزی و توسعه برای ایجاد شعبه‌های مجازی در بستر متاورس با هدف ارائۀ خدمات هستند. بسترهای متاورس با تسهیل ارتباطات و افزایش سرعت ارائۀ خدمات، ابزاری بهینه فراهم می‌کنند که می‌تواند به‌عنوان فضایی برای ارتباط بین کارکنان بانک و مشتریان عمل کند. کتاب تأثیر بالقوه متاورس بر اقتصاد جهانی، عرصۀ رقابت در دنیای امروز را بسیار فراتر از آنچه بوده است تلقی کرده و در نتیجه تأکید می‌کند که باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

لائو کریستنسن، نویسندۀ کتاب، مدیرعامل آنالیز گروپ دفتر دنور است. او بیش از ۲۵ سال سابقه در محدودۀ وسیعی از حوزه‌ها از جمله امور مالی کلان، مالیات، دعوی قضایی ضدانحصار و نیز موضوعات مربوط به مجوز رسانه و سرگرمی دارد. او با کارشناسان مشهور جهانی برای تلفیق روش‌های پیش‌رو با واقعیت‌های تجاری که ارباب رجوع با آن روبه‌رو است، همکاری می‌کند. الکس رابینسون، دیگر نویسندۀ کتاب، مدیر آنالیز گروپ در دفتر بوستون است. او متخصص کاربرد اقتصادهای خرد، اقتصادسنجی و آمار در تحلیل مسائل ضدانحصار و اختلافات پیچیدۀ تجاری در طیف وسیعی از صنایع است. نظر و نوشتۀ‌ آن‌ها در این کتاب که متکی بر مشاهده و تجربه است، می‌تواند برای علاقه‌مندان به این حوزه خواندنی باشد.

کتاب تأثیر بالقوه متاورس بر اقتصاد جهانی در ۷ فصل تدوین شده است. عنوان فصل‌های آن عبارت‌اند از:

فصل اول: مقدمه

فصل دوم: اقتصاد نوآوری

فصل سوم: فناوری موبایل

فصل چهارم: تحلیل تجربی اثر اقتصادی فناوری موبایل

فصل پنجم: تحلیل تأثیر بالقوه اقتصادی متاورس

فصل ۶: نتیجه‌گیری

فصل ۷: جمع‌بندی مترجمان

خواندن کتاب تأثیر بالقوه متاورس بر اقتصاد جهانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های اقتصاد و کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۷۲۰
تومان