دانلود و خرید کتاب افکارتان را سم زدایی کنید آندریا بانیور ترجمه مرتضی اشتری
کتاب افکارتان را سم زدایی کنید اثر آندریا بانیور

کتاب افکارتان را سم زدایی کنید

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب افکارتان را سم زدایی کنید

کتاب افکارتان را سم زدایی کنید نوشتهٔ آندریا بانیور و ترجمهٔ مرتضی اشتری است و انتشارات اشراقیه آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب برای همیشه با خودگویی‌های منفی خداحافظی کنید و دنیایی که همیشه در جستجوی آن بودید را کشف کنید.

درباره کتاب افکارتان را سم زدایی کنید

این کتاب ترجمه فارسی از کتاب Detox your Thoughts است که در سال ۱۴۰۲ توسط انتشارات اشراقیه به چاپ رسیده است.

الگوهای افکار سمی انرژی شما را از بین می‌برد، انگیزه شما را از بین می‌برد و آرامش شما را بر هم می‌زند. خبر خوب این است که شما می‌توانید نه تنها طرز فکر خود را تغییر دهید، بلکه نحوه اتصال مغز خود را نیز تغییر دهید. آندریا بونیور، روان‌شناس بالینی در کتاب Detox Your Thoughts، از تکنیک‌هایی از درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)، درمان شناختی رفتاری (CBT) و ذهن‌آگاهی استفاده می‌کند تا به شما بیاموزد که افکار و بدن خود را به روشی کاملاً متفاوت درک کنید. با این کتاب شما می‌توانید برای همیشه با خودگویی‌های منفی حداحافظی کنید و دنیایی که همیشه در جستجوی آن بودید را کشف کنید. 

در این کتاب نویسنده برای هر یک از ۱۰ تله ذهنی، از آخرین تحقیقات در روانشناسی و علوم اعصاب استفاده می‌کند تا به شما کمک کند افکار خرابکارانه خود را از بین ببرید و بر آن غلبه کنید. همچنین عادت جدیدی را برای تمرین با مراحل خاص و عملی ارائه می‌دهد. افکار منفی هرگز به طور کامل از بین نخواهند رفت، اما با این کتاب، یاد خواهید گرفت که چگونه آنها را تحت الشعاع قرار دهید، سلامت روانی و عاطفی خود را بهبود بخشید و زندگی خود را تغییر دهید.

خواندن کتاب افکارتان را سم زدایی کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های توسعهٔ فردی و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

rory
۱۴۰۲/۱۲/۲۵

ترجمه روان و عالی این کتابومحتواش عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۸ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۸ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان