دانلود و خرید کتاب مهندسی بارداری فاطمه عبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهندسی بارداری اثر فاطمه عبادی

کتاب مهندسی بارداری

نویسنده:فاطمه عبادی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مهندسی بارداری

کتاب «مهندسی بارداری» نوشتۀ فاطمه عبادی است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. این کتاب، بر اساس نگرش طب سنتی، به مادران در مسیر فرزندآوری کمک می‌کند.

درباره کتاب مهندسی بارداری

تولد فرزند سالم، یکی از بحث‌های مهم و ضروری است که تمام افرادی که قصد فرزندآوری دارند به آن توجه می‌کنند؛ چراکه خیلی از مشکلات فرزندان مثل تشنج، شب‌ادراری و... به‌خاطر عدم رعایت برخی نکات در انعقاد نطفه است. کتاب مهندسی بارداری توصیه‌های مربوط به هر ماه بارداری را ازنظر طب اسلامی (روایات و احادیث) و سنتی و در قسمت‌هایی طب نوین در اختیار مخاطبان قرار داده است.

مهندسی بارداری، کتابی است که بر مبنای نگرش طب سنتی، اسلامی و نوین، تجربیات و تحقیقات دکتر فاطمه عبادی تنظیم شده است و برای تجربۀ یک بارداری خوب و راحت و به دنیاآوردن فرزندانی زیبا و سالم بسیار مناسب است. این کتاب برای کسانی است که قصد دارند قبل از بارداری اصلاح تغذیه انجام دهند تا بدون غلبۀ مزاجی باردار شوند. همچنین تمام کسانی که دوست دارند یک بارداری موفق و راحت و زایمانی طبیعی را با تمامی اصول طب اسلامی و سنتی تجربه کنند و فرزندانی سالم، صالح، زیبا و باهوش داشته باشند. مشاورین هم می‌توانند در تشخیص راهکارهای درست از کتاب مهندسی بارداری کمک بگیرند. فاطمه عبادی آنچه را که در مشاوره‌های فردی به مادران توصیه می‌کرده، در این مجموعه گردآوری کرده و همراه با استنادات صحیح ازنظر علمی در اختیار خوانندگان به‌ویژه مادران قرار داده است.

کتاب مهندسی بارداری در ۹ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: تعریف طبع و مزاج»، «فصل دوم: سلامتی»، «فصل سوم: مراقبت‌های قبل و بعد از بارداری از دید طب سنتی و اسلامی»، «فصل چهارم: تعیین جنسیت، از دیدگاه طب سنتی، اسلامی و نوین»، «فصل پنجم: موارد مهم در انعقاد نطفه»، «فصل ششم: تغذیهٔ ماه به ماه بارداری»، «فصل هفتم: نگاهی مختصر به سه‌ماهه‌های بارداری»، «فصل هشتم: زایمان و شیردهی» و «فصل نهم: سوالات پرتکرار»

خواندن کتاب مهندسی بارداری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مادری که قصد دارند فرزندان سالم به دنیا بیاورند و بارداری خوبی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مهندسی بارداری

«تعبیری که ما برای فرزندان استفاده می‌کنیم، بذر و نهال است. این بدین معنا است که فرزندان ما نهال‌هایی هستند که باید در زمین مستعد والدین رشد کنند و این زمین مستعد شامل تمامی موارد تربیتی و تغذیه‌ای و... است که تحت عنوان سبک زندگی بیان می‌شود. مهم این است که چه بستر رشدی برای فرزندانمان آماده‌شده و یا به‌عبارت‌دیگر، چه زمینی را برای رشد و نمو بذر و نهالمان آماده کرده‌ایم؟ اگر زمین آماده باشد هر بذري در آن رشد خواهد کرد و اگر زمین آمادگی نداشته باشد، بهترین بذر دنیا هم در آن بکارید، هیچ رشدی نخواهد داشت.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۰ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۰ صفحه

قیمت:
۱۳۵,۰۰۰
تومان