دانلود و خرید کتاب برگزیده حماسه ماناس قادربیگ ماتیف ترجمه ارمک کنش اوف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برگزیده حماسه ماناس اثر قادربیگ ماتیف

کتاب برگزیده حماسه ماناس

معرفی کتاب برگزیده حماسه ماناس

کتاب برگزیده حماسه ماناس نوشتهٔ قادربیگ ماتیف، حاصل گردآوری و کوشش علی حکیم پور و ترجمهٔ ارمک کنش اوف، علیمه اسن اوا و النورانوسوب علی اوا است. انتشارات بین‌المللی الهدی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. لئونید دیاجنکو ویراستاری این کتاب را انجام داده است. این اثر حاوی نماد افتخار و قهرمانی مردم قرقیزستان است.

درباره کتاب برگزیده حماسه ماناس

کتاب برگزیده حماسه ماناس ابتدا نگاهی گذرا به مجموعهٔ حماسی ماناس انداخته است و سپس درمورد انتشار حماسهٔ ماناس، تاریخچهٔ مطالعهٔ آن، ترجمهٔ ماناس، دوران کودکی ماناس، و بخش‌هایی دیگری از این حماسه پرداخته است. کتاب حماسهٔ ماناس نخستین و مهم‌ترین کتاب در ادبیات حماسی کشور قرقیزستان بوده است. این اثر کهن روایتی است از قهرمانی‌های «ماناس» به‌عنوان چهرهٔ اسطوره‌ای این کشور. این حماسه مخاطبش را افزون‌بر آشنایی با این قهرمان، با مردم و فضای این کشور نیز آشنا می‌کند. این قهرمان را اسطورهٔ ایستادگی، مردانگی و قهرمانی قرقیزستان دانسته‌اند. مردم این سرزمین پیوسته با نام این قهرمان درحال زندگی بوده و هستند. 

خواندن کتاب برگزیده حماسه ماناس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات حماسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب برگزیده حماسه ماناس

«حماسه ماناس یک میراث ادبی، هنری، تاریخی، جغرافیایی، مذهبی و اجتماعی و زبانی از ملت قرقیز است و به لحاظ محتوایی، بزرگ‌ترین حماسه دنیا به‌شمار می‌آید. بدیهی است که در حوزه مطالعات تطبیقی، مقایسه میان این حماسه با حماسه سایر ملل از جمله حماسه‌های ایرانی نیز برای اهل علم فرصت بسیار مغتنم و ارزشمندی است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۰ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان