دانلود رایگان کتاب سودآوری سایبری امین میرشکاری سلیمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سودآوری سایبری اثر امین میرشکاری سلیمانی

کتاب سودآوری سایبری

انتشارات:عترت نو
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سودآوری سایبری

کتاب سودآوری سایبری نوشتهٔ امین میرشکاری سلیمانی است. انتشارات عترت نو این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب سودآوری سایبری

کتاب سودآوری سایبری به بررسی ویژگی‌های مختلف فضای مجازی و رسانه می‌پردازد. امروزه دنیای دیجیتال تا جایی پر استفاده و محبوب شده است که نه تنها برای سرگرمی بلکه برای کسب درآمد و رفع نیازهای روزانه هم از آن استفاده می‌شود.

صاحبان کسب و کارها با استفاده از ایده‌های خلاقانه و نوین می‌توانند از خدمات و ارتباطات آنلاین برای کسب سود بیشتر و رونق کار خود بهره ببرند. علاوه براین مصرف کنندگان، مخاطبان و خریداران هم به راحتی و تنها با چند انتخاب گزینه می‌توانند خدمات و کالاهای مورد نیازشان را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه کنند. یکی از دیگر مزایای کسب و کارهای آنلاین این است که راه‌اندازی اولیه به صرف هزینه‌های گزافی چون اجاره کردن انبار و دفتر، استخدام چندین نیروی کار و... نیاز ندارد.

خواندن کتاب سودآوری سایبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سواد رسانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سودآوری سایبری

«فروشگاه اینترنتی به وب‌سایتی گفته می‌شود که در آن اطلاعات مربوط به محصولات در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این اطلاعات درواقع سؤالات و نیاز مشتریان است که در فروشگاه‌های سنتی، فروشنده به‌صورت شفاهی به مشتری توضیح می‌دهد. کاربران امروزه باتوجه‌به مشکلات رفت‌وآمد و کمبود وقت، بعضاً ترجیح می‌دهند به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه و محصولات موردنیاز خود را تهیه کنند و بدون اینکه از منزل یا محل کار خود خارج شوند، از طریق پست آن‌ را دریافت نمایند.

در این وب‌سایت‌ها یک اتوماسیون نرم‌افزاری وجود دارد که امکان اتصال مشتریان به درگاه خدمات الکترونیک بانک‌ها را فراهم می‌کند و منجر به تکمیل فرایند خرید می‌شود. در هر فروشگاه اینترنتی، محصولات دسته‌بندی شده و با کلیک‌کردن بر روی هر محصول می‌توان اطلاعات و مشخصات آن را مشاهده کرد. برای‌اینکه مشتریان بتوانند محصولات مدنظر خود را انتخاب و با بقیه محصولات مشابه مقایسه کنند، در این وب‌سایت‌ها امکان مقایسه محصولات مختلف نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

قیمت:
رایگان