دانلود و خرید کتاب باران و پیش بینی وضع هوا آن کلر لوک ترجمه مهناز عسگری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باران و پیش بینی وضع هوا اثر آن کلر لوک

کتاب باران و پیش بینی وضع هوا

نویسنده:آن کلر لوک
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب باران و پیش بینی وضع هوا

کتاب «باران و پیش بینی وضع هوا» نوشتۀ آن کلر لوک و ترجمۀ مهناز عسگری است و انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر کرده است. باران و پیش‌بینی وضع هوا، روایتی جذاب از دانش هواشناسی برای ردۀ سنی کودکان است.

درباره کتاب باران و پیش بینی وضع هوا

همان‌طور که کودکان رشد می‌کنند و بزرگ‌تر می‌شوند، دربارۀ مسائل مختلف از جمله آب‌وهوا کنجکاو می‌شوند و تمایل دارند تا در مورد آن بیشتر بدانند. آن‌ها سؤالات فراوانی دارند. بزرگ‌ترها، مربیان و والدین می‌توانند با استفاده از روش‌های مناسب به این سؤالات پاسخ دهند و باعث ایجاد ارتباط بین کودک و محیط و همچنین رشد ذهنی و فکری کودکان شوند. این مرحله از زندگی کودکان بسیار اهمیت دارد؛ چراکه پیدایش دید علمی در کودکان و پرورش فعالیت خلاق در زمانی شکل می‌گیرد که آن‌ها سؤال می‌پرسند و روحیۀ جستجوگر دارند. هرچه زمان می‌گذرد و اطلاعات و تجربۀ کودکان در رسیدن به پاسخ سؤالاتشان بیشتر می‌شود، مقدمات تفکر علمی و عملی در آن‌ها پایه‌ریزی می‌شود. رسیدن به پاسخ همچنین باعث می‌شود اعتمادبه‌نفس کودکان به دنبال کشف جهان پیرامونشان بالا برود. خواندن کتاب یکی از بهترین و راحت‌ترین روش‌ها برای آموزش به کودکان است.

کتاب باران و پیش‌بینی وضع هوا، یکی از کتاب‌های مجموعۀ علوم برای کودکان است. این کتاب آموزنده و جذاب به همراه تصاویر بسیار زیبا و جذاب به کودکان آموزش می‌دهد که بررسی وضع آب‌وهوا هم یک علم است که به آن هواشناسی می‌گویند، کودکان با مطالعۀ این کتاب متوجه می‌شوند که کارشناسی هواشناسی چه کسی است و چرا گاهی وقت‌ها با اینکه هوا آفتابی است، والدین از آن‌ها می‌خواهند که همراه خود چتر ببرند‍‍! آن‌ها همچنین یاد می‌گیرند که به آسمان و ابرها توجه بیشتری داشته باشند، همین‌طور که به آسمان خیره شده و خیال‌پردازی می‌کنند، می‌فهمند که چه اتفاقاتی آن بالا در جریان است که بر زمین تأثیر می‌گذارد. تصویرگری کتاب باران و پیش‌بینی وضع هوا به عهدۀ ژروم پیرات بوده است.

خواندن کتاب باران و پیش بینی وضع هوا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به کتاب‌های علمی پیشنهاد می کنیم.

بخشی از کتاب باران و پیش بینی وضع هوا

«همۀ ما با کنجکاوی به اخبار وضع هوا توجه می‌کنیم و دوست داریم از چند روز جلوتر دربارۀ ابری یا آفتابی بودن، گرم یا سرد بودن، بارانی یا خشک‌بودن هوا و سرعت وزش باد آگاه باشیم. ما همگی دربارۀ وضع هوا حرف می‌زنیم و دربارۀ آن نظر می‌دهیم؛ ولی بررسی وضع هوا موضوع دانشی بسیار جدی و پیشرفته است؛ دانشی که به نام هواشناسی شناخته می‌شود.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۸۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان