دانلود و خرید کتاب این نامه برای شماست؟ فرزانه رحمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب این نامه برای شماست؟ اثر فرزانه رحمانی

کتاب این نامه برای شماست؟

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب این نامه برای شماست؟

کتاب این نامه برای شماست؟ به‌قلم فرزانه رحمانی را انتشارات علمی و فرهنگی منتشر کرده است. این کتاب داستان نامه‌ای بی‌نام‌ونشان را روایت می‌کند هیچ‌‌کس از هویت فرستنده و گیرنده‌اش اطلاعی ندارد.

درباره کتاب این نامه برای شماست؟

صبح یک روز سرد زمستانی، باد نامه‌رسان به جنگل می‌رسد تا نامه‌هایی را که در کیفش دارد، به دست صاحبانشان برساند. اما او نامه‌ای هم دارد که رویش نام و نشان هیچ‌کس نوشته نشده است. یعنی این نامه مال کیست؟ چه کسی منتظر رسیدن چنین نامه‌ای است؟ داستان را بخوانید تا متوجه شوید.

خواندن کتاب این نامه برای شماست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۸ تا ۱۱ سال از خواندن این کتاب با همراهی والدین و معلمانشان لذت می‌برند.

بخشی از کتاب این نامه برای شماست؟

«وقتی باد نامه‌رسان به جنگل رسید، تازه حیوانات از خواب بیدار شده بودند. باد نامه‌رسان توی کیسه‌اش یک نامه داشت که روی آن هیچ نشانی نبود. باد نامه‌رسان تا چشمش به قورباغهٔ سبز کنار برکه افتاد، گفت: «سلام! این نامه برای شماست؟» قورباغه نامه را نگاه کرد. گفت: «نه! خواهر من همیشه روی برگ گل نیلوفر برایم نامه می‌نویسد. این نامه برای من نیست.» باد هو کشید و رفت تا به مورچهٔ کارگر رسید؛ گفت: «سلام! این نامه برای شماست؟» مورچه به نامه نگاه کرد. اندازهٔ نامه خیلی بزرگ‌تر از مورچه بود. باد اشتباه کرده بود. هو کشید و رفت تا به فیل خاکستری رسید؛ گفت: «سلام! این نامه برای شماست؟» اما نامه خیلی کوچک‌تر از آن بود که برای فیل باشد. باد نامه‌رسان منتظر جواب نماند و رفت تا به بیشه رسید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۱۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان