دانلود و خرید کتاب آماده باش ورا برازگل ترجمه نگار عباس پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آماده باش اثر ورا برازگل

کتاب آماده باش

نویسنده:ورا برازگل
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آماده باش

کتاب آماده باش نوشتۀ ورا برازگل با ترجمۀ نگار عباس‌پور در انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است. این کتاب مصور و رنگی، جزو کتاب‌های پرنده آبی در گروه کودک و نوجوان نشر است و برای کودکان گروه سنی ج نوشته شده است. 

درباره کتاب آماده باش

کتاب آماده باش، به سبک کتاب‌های کمیک یا فکاهی مصور نوشته شده و در ۲۰۱۸ به چاپ رسیده است. داستان دربارۀ دختری به نام ورا است. او دختری مهاجری است که از روسیه به ایالات متحده آمده است. او در یک گروه دوستانه نامتجانس با خود قرار دارد. آن‌ها همگی پداران شاغلی دارند که برایشان خرج‌های لوکس می‌کنند در حالی که ورا حتی نمی‌داند پدرش کجاست چه رسد به اینکه پولی به آن‌ها بدهد. صحبت‌های این گروه همه دربارۀ وسایل گران‌قیمتشان است و اینکه تعطیلات تابستان را قرار است کجا به سر ببرند. ورا در میان این جمع همیشه معذب است؛ زیرا نمی‌تواند هم‌پای آن‌ها باشد. گاهی برای اینکه کم نیاورد دروغ هم می‌گوید. حالا که تعطیلات تابستان نزدیک است دوستان وِرا در کتاب آماده باش هستند تا به بهترین اردوگاه‌های تابستانی بروند؛ اما مادر وِرا قادر به صرف چنین مخارج لوکسی نیست. با این حال یک کمپ تابستانی در محدودۀ بودجه آنان وجود دارد و وِرا راهی آن اردو می‌‌شود.

کتاب آماده باش داستان تلاش‌های وِرا برای یافتن دوستان جدید و همچنین جست‌وجوی مکانی برای یافتن تعلق خاطر، آن هم پس از مهاجرتش به کشوری دیگر است. کتاب موضوع سازگار شدن با یک محیط جدید را آن هم با زبانی کودکانه روایت می‌کند. ورا برازگل که شخصیت اصلی کتاب، هم‌نام اوست در توضیحی گفته، داستان این کتاب هم واقعی است و هم ساختگی. با این توضیحات می‌توان احتمال داد که این کتاب الهام‌گرفته از زندگی خود در دوران کودکی‌اش به‌عنوان یک مهاجر روسی است.

خواندن کتاب آماده باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان و نوجوانان دوستدار کتاب‌های کمیک پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ورا برازگل

ورا برازگل در ۲ اوت ۱۹۸۴ در روسیه متولد به دنیا آمد و هنگامی که ۵ساله بود به‌همراه خانواده به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد. او در کالج شریدان کانادا در رشتۀ انیمشین کلاسیک فارغ التحصیل شده است و هم اکنون در ایالت پورتلند آمریکا ساکن است و با کمپانی گرافیکی Laika Entertainment در زمینۀ پویانمایی همکاری دارد.

اولین داستان تصویری ورا برازگل با نام شبح آنیا در ۲۰۱۱ منتشر شد و کتاب کمیک دیگر او با نام مرا رها کن در ۲۰۱۷ نشان کالدکوت را دریافت کرد. این جایزه از ۱۹۳۷ هرساله به برجسته‌ترین کتاب تصویری آمریکا تعلق می‌گیرد. برازگل همچنین جوایز دیگری از جمله آیزنر و هاروی را در کارنامۀ حرفه‌ای خود دارد.

بخشی از کتاب آماده باش

«مامان جون اردوگاه اصلا اونطوری که فکر می‌کردم نیست می‌دونم که دوست های پولدار محله مون فکر میکنن من عجیب غریبم ولی مطمئن بودم که تو اردوگاه تابستونی همه بچه های روس شبیه منن و اون وقت دیگه همه مون باهم شعر میخونیم وایمور میخوریم و دوست های صمیمی می شیم ولی نچ دختر هایی که تو چادر منن پنج سال از من بزگترترن و نمیخوان که من پیششون باشم تو اردوگاه اصلا برق نیست آب لولبه کشی نیست و اصلا اصلا خبری از آبنبات و این ها نیست اون دستشویی تو آلونک هم حتی فکرش رو هم که میکنم عقم میگیره من نمی تونم این وضع رو دو هفته تحمل کنم لطفا می آیی دنبالم لطفا دیگه نمیتونم دوست دارم ورا»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۴۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان