دانلود رایگان کتاب مجمع مردگان (سه‌گانه شهر: جلد ۱) دارن شان ترجمه سامان کتال
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مجمع مردگان (سه‌گانه شهر: جلد ۱) اثر دارن شان

کتاب مجمع مردگان (سه‌گانه شهر: جلد ۱)

نویسنده:دارن شان
امتیاز:
۴.۴از ۱۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مجمع مردگان (سه‌گانه شهر: جلد ۱)

«مجمع مردگان» نوشته دارن شان(-۱۹۷۲) نویسنده ایرلندی کتاب‌های فانتزی است. این کتاب جلد نخست از سه‌گانه دارن شان به نام «شهر» است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

داستان‌هایی که راجع به کاردینال نقل می‌شدند، به فراوانیِ اجسادی بود که زیر شالوده‌های بتنیِ شهر، مدفون بودند. داستان‌هایی که گاه عجیب و غریب، گاه ظالمانه و گاه شگفت‌آور بودند. مانند زمانی که او با یک پاپ شطرنج بازی کرده و پس از بردن بازی، چند کشور را از او تصاحب کرده بود. یا مثل رئیس جمهوری که چهل شبانه روز جلوی درب اصلی پارتی سنترال به سجده افتاد، فقط به این خاطر که کاردینال را عصبانی کرده بود. مثل بازیگری که قول تندیس جشنواره را به او داده بودند، البته به شرط بوسیدن پای کاردینال. و یا یک بمب‌گذار انتحاری که در آخرین لحظه، به واسطهٔ نگاه سرد کاردینال، منجمد شده بود و وقتی که داشتند او را از محوطه خارج می‌کردند، انگشتش روی دکمهٔ انفجار فشرده شده بود و درست زمانی که کسی اطرافش نبود، توانست انگشتش را بردارد.

زمانی که قطار سرعتش را کم کرد و تغییر مسیر داد، یک داستان کوتاه اما سرگرم کننده و سرشار از فراست به ذهنم رسید؛ داستانی که برخلاف خیلی از افسانه ها، احتمالاً صحت داشت.

روزی فرستاده‌ای از طرف یکی از شاهزادگان کشورهای نفت‌خیز با یک نامهٔ رسمی نزد کاردینال رفته بود. او را برای دیدار خصوصی با کاردینال، تا طبقهٔ پانزدهم اسکورت کردند. او تنها یک نامه‌رسان ساده نبود، بلکه یکی از اعضای وفادارِ کابینهٔ سلطنتی بود که به نمایندگی از آن‌ها فرستاده شده بود. او وارد دفتر کاردینال شد و به رسم آداب کشورش، هنگام صحبت کردن چشمانش را به زمین دوخته بود. تا این‌که پس از مدتی سرش را بالا آورد و از تعجب خشکش زد.

نظرات کاربران

هانا F
۱۳۹۶/۰۷/۰۱

من زام _بی و سرزمین اشباح و دموناتا را به همه پیشنهاد می دهم . به همه

بلاتریکس لسترنج
۱۳۹۷/۰۶/۱۸

من این کتابو چند سال قبل از اینکه اجازه ی ترجمه بگیره خوندم یا ترجمه ی اون داغون بود یا هرچی من با این کتاب رابطه برقرار نکردم هرچند شونزده سالم که بود میحواستم با دارن شان عروسی کنم کرپسلی هم که مرد ذو

- بیشتر
Kiarash768
۱۳۹۷/۱۲/۰۶

این نویسنده یه کتاب دیگه داره به نام حماسه دارن شان که عینشو تو دنیا نمیتونین پیدا کنین حتی دو سه جا از این کتاب فقط باید بزنین زیر گریه

zahra
۱۳۹۸/۰۱/۰۶

مثل بقیه کارای دارن شان فوق العاده است⭐⭐ مجمع مردگان به حدی واسم جذاب بود که در عرض 2 روز تمومش کردم و به نظرم پنج ستاره واسش کمه... قطعا میتونه تو لیست بهترین کتابایی که خوندم جا بگیره ...

:-)
۱۳۹۶/۰۴/۱۹

دارن شان عالیه . اگر میشه باز هم این نویسنده ی خوب بزارید مثل جلاد لاغر و مجموعه سرزمین اشباح

Arnna
۱۳۹۸/۰۱/۰۴

لنتی ... حرف نداره مجموعه داستانهای سرزمین اشباح... دوستان واقعا از همہ تون ممنونم ک کتاب های پیشنهادیتون و واسمون ب اشتراک میزارین...

hossein.a
۱۳۹۹/۰۳/۰۳

توصیه میکنم از دارن شان مجموعه نبرد با شیاطین و مجموعه سیرک عجایب رو حتما بخونید.

amir222hossein
۱۳۹۶/۰۹/۰۷

به همه طرفدارای فانتزی پیشنهاد میکنم این کتاب رو بخونن از هر نظری عالیه دارن شان قدرت نویسندگیشو خیلی خوب تو این کتاب به رخ میکشه ترجمه هم خیلی عالی و وفادار به نویسندست سانسور چندانی هم نداره مطئنم خوشتون میاد حتما

- بیشتر
Pariya
۱۳۹۸/۰۲/۰۳

عالی بود ، جلدهای بعدشم بزارین لطفا...

Ketabkhoram
۱۳۹۶/۰۹/۱۵

هرچی به آخرش نزدیک میشه هیجانی تر و جذاب تر میشه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷۸)
هیچوقت وانمود نکن بیشتر از حد خودت می‌فهمی.
Pariya
هیچ لزومی نداره خودتو دانای مطلق بدونی. جهالت محافظه‌کارانه هیچ اشکالی نداره. اگه آدم فکر کنه که همه چیزُ می‌دونه، دیگه به خودش زحمت یاد گرفتنُ نمیده.»
-Dny.͜.
مادرم منو به سمت مواد کشوند و سعی کرد منو گرفتار کنه و پول بیشتری ازم بگیره. ولی من احمق نبودم. می‌دونستم مواد چیه و چه بلایی می‌تونه سرِ آدم بیاره. پس به سمتش نرفتم.
-Dny.͜.
گهگاهی ممکنه بسوزی. من خیلی سوختم. یکی‌دوبار هم جزغاله شدم. باید یاد بگیری با آتش زندگی کنی. چون اگه بخوای زیاد فکرکنی و عادلانه بازی کنی، برای همیشه توی افسون اعجاب‌انگیزش گم میشی.
IDK
اگه آدم فکر کنه که همه چیزُ می‌دونه، دیگه به خودش زحمت یاد گرفتنُ نمیده.»
IDK
امروز بعدازظهر با دوتا از سردسته‌های آشوبگرِ گانگستر قرار ملاقات دارم. آنها با هم همدست شده‌اند و نقشه کشیدند تا مرا سربه‌نیست کنند. فکرکنم در ملاقات امروز مرا بکشند. احتمالاً اجازه می‌دهم این کار را انجام دهند؛ کمی خنده برای سلامتی مفید است.
arash
اگر کاردینال بازویش را نیشگون می‌گرفت، دیوارهای شهر کبود می‌شدند.
Amir
فیلم‌ها همیشه امنیت خاصی دارن. اونان نمی‌تونن مثل زندگی واقعی به آدم آسیب برسونن.
Pariya
آن روز برای من، یک روز روشن و خوش آب و هوا بود؛ مثل یک بوم نقاشی که رؤیاها در آن به حقیقت تبدیل می‌شوند.
Pariya
قبل از اینکه کوسهٔ دریا شوی، می‌بایست ماهیِ بزرگ بودن در یک برکه را یاد بگیری.
._.

حجم

۳۴۴٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۶۰۵ صفحه

حجم

۳۴۴٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۶۰۵ صفحه

قیمت:
رایگان