دانلود و خرید کتاب از این کتاب نترسید! مونی پورت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از این کتاب نترسید! اثر مونی پورت

کتاب از این کتاب نترسید!

معرفی کتاب از این کتاب نترسید!

کتاب از این کتاب نترسید! نوشتۀ مونی پورت با ترجمۀ بنفشه طباطبایی در انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است. این کتاب جزو کتاب‌های پرنده آبی در گروه کودک و نوجوان نشر است و در دسته‌بندی مهارت‌های زندگی کودک و نوجوان قرار دارد. ترس بخشی از زندگی است. می‌تواند گاهی هم خوب باشد؛ ولی بهتر این است که بدانیم چکار کنیم تا خیلی قدرتمند نشود.

درباره کتاب از این کتاب نترسید!

از این کتاب نترسید! در ژانر ناداستان نوشته شده است. این کتاب، دربارۀ چیزهای کوچک و بزرگی حرف می‌زند که موجب ترس در کودکان می‌شوند. هر آدمی گاهی می‌ترسد. ترسیدن بسیار طبیعی است. هرکسی از چیزی می‌ترسد. هر انسان و هر حیوانی. حتی انسان‌های نخستین هم می‌ترسیدند و این خیلی خوب است. ترس برای زنده بودن‌ مهم است؛ زیرا باعث می‌شود انسان در امان بماند. درواقع ترس سازوکار طبیعی برای حفظ بقا است؛ مثلاً تئو از دندانپزشک می‌ترسد و آنا از مورچه و... .

آیا کودک شما از تاریکی می‌ترسد؟ یا از عنکبوت؟ یا از صدای مشاجره؟ آیا می‌دانید چه چیزهایی می‌تواند موجب غلبه بر ترس، کنترل یا کم شدن آن شود؟ کتاب در ابتدا ترس‌های مختلف را نام می‌برد؛ مثلاً شارلوت از دریا می‌ترسد. بعد دربارۀ چگونگی ترسیدن می‌گوید، از ترس‌های خوب و ترس‌های بد، شیوه‌های غلبه بر آن و چگونگی شجاع بودن. برای دوری از تجربۀ ترس مثلاً باید بدانیم وقتی که سگ همسایه «لومپی» پارس می‌کند، او را بدون فکر نوازش نکنیم.

از این کتاب نترسید! در عین اینکه ناداستان است، محتوای جذاب خود را حفظ کرده است. کتاب، نه‌تنها از ترس‌های گوناگون بلکه از حقه‌های ضدترس می‌گوید و توضیح می‌دهد که لزوماً ترس چیز بدی نیست. در حقیقت میزانی از ترس لازم است؛ اما نباید به‌گونه‌ای باشد که همیشه همراه‌ خود ببینیدش. این کتاب مناسب برای خواندن والدین و کودک در همراهی با یکدیگر است. والدین می‌توانند در حین خواندن این کتاب از کودکان دربارۀ ترس‌هایشان پرس‌و‌جو کنند و در خلال گفت‌و‌گو با آن‌ها به‌دنبال کشف راه‌حل‌های غلبه بر ترس بگردند.

از این کتاب نترسید! جزو کتاب های تصویری است و در هر صفحه یک جملۀ ساده در ارتباط با ترس ارائه شده تا برای خواننده قابل فهم باشد و او را ترغیب کند که به خواندن این کتاب تا انتها ادامه دهد. صفحات کتاب رنگی هستند که این موضوع به جذابیت کتاب افزوده است.

از این کتاب نترسید! سفری رنگارنگ و هیجان‌انگیز به نقاط مهم روح و روان است.

خواندن کتاب از این کتاب نترسید! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب توسط کودکان و نوجوانان با همراهی والدین یا مربیان مفید خواهد بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۱۵۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان