دانلود و خرید کتاب هنر رها کردن نیک ترنتون ترجمه بیتا حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر رها کردن اثر نیک ترنتون

کتاب هنر رها کردن

معرفی کتاب هنر رها کردن

کتاب هنر رها کردن نوشتهٔ نیک ترنتون و ترجمهٔ بیتا حسینی است. انتشارات نقش و‌ نگار این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در حوزهٔ روان‌شناسی عمومی.

درباره کتاب هنر رها کردن

کتاب هنر رها کردن پیشنهاد کرده است که زیاد فکر نکنید، مارپیچ‌های منفی ذهن را متوقف کنید و آزادی عاطفی را بیابید. این کتاب که پنج فصل دارد، کوشیده است دیدگاهی نو را دربارهٔ هنر آزادکردن بار عاطفی به ما ارائه دهد. این کتاب را یک ضرورت دانسته‌اند؛ چه افراد در تلاش برای رهاکردن یک رابطه در گذشتهٔ خود باشند و چه در تلاش برای رهایی از الگوهای فکری منفی؛ چراکه با دلسوزی و بینش عمیق نوشته شده و به شما قدرت می‌دهد تا فشار بار عاطفی خود را کم کنید و شجاعت حرکت به‌سوی آینده‌ای شادتر و سالم‌تر را بیابید. نویسنده با بهره‌گیری از تجربیات زندگی و تکنیک‌های روان‌شناختی، رازهای رهایی از آنچه دیگر برای فرد مفید نیست و همچنین پذیرش حال خوب رهاکردن را آشکار کرده است. نیک ترنتون به موضوعاتی همچون خودآگاهی، پذیرش، بخشش، سپاسگزاری، ذهن‌آگاهی، دلسوزی و انعطاف‌پذیری پرداخته و نشان داده است که این‌ها چگونه می‌تواند حس آرامش درونی، وضوح و شفافیت و هدفمندی را در فرد پرورش دهد؛ همچنین به افسانه‌ها و تصورهای نادرست رایج دربارهٔ رهاکردن پرداخته و چشم‌انداز ظریف‌تر و قوی‌تری ارائه داده و به گذشته، حال و آیندهٔ ما احترام گذاشته است. با او همراه شوید.

خواندن کتاب هنر رها کردن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هنر رها کردن

«رهاکردن خودنگاره‌های منفی کار دشواری است، اما برای سلامت روان و تندرستی فرد ضروری است. یکی از روش‌های موفقیت‌آمیز رهاسازی، برون‌گرایی است که با عنوان روایت‌درمانی نیز شناخته می‌شود. این تکنیک شامل جداکردن خود از افکار و باورهای منفی و دیدن آن‌ها به‌عنوان یک موجودیت خارجی است که فرد قدرت کنترل آن را دارد. برون‌گرایی به افراد این امکان را می‌دهد که با شخصیت‌بخشیدن به مسائل و مشاهدهٔ آن‌ها از دیدگاهی عینی، خود را از مشکلات‌شان دور کنند و خودآگاهی و دیدگاه سالم‌تری را ترویج دهند. با ترکیب این تکنیک‌ها، افراد قادر خواهند بود بینش عمیق‌تری دربارهٔ خود، افکار و رفتارهای‌شان به دست آورند که در نهایت، منجر به زندگی مثبت‌تر و رضایت‌بخش‌تری می‌شود.

از طریق این راهبرد، افراد می‌توانند شروع به بازنویسی روایت خود کنند و گفت‌وگوهای آسیب‌رسان را رها سازند. این فرایند ممکن است چالش‌برانگیز باشد، اما با کمک یک درمانگر، افراد می‌توانند طرز فکر خود را تغییر، و تصویر ذهنی مثبت‌تری از خود پرورش دهند. سفر به سمت پذیرش خود ادامه دارد، اما با راهبردهای روان‌شناختی مانند برون‌گرایی، افراد می‌توانند گام‌های کوچکی در جهت رهاسازی خودنگاره‌های منفی‌شان بردارند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۱۲۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان