دانلود و خرید کتاب ترمیم شکست عاطفی مژده حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ترمیم شکست عاطفی اثر مژده حیدری

کتاب ترمیم شکست عاطفی

معرفی کتاب ترمیم شکست عاطفی

کتاب ترمیم شکست عاطفی نوشتۀ مژده حیدری در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است. این کتاب دربارۀ تاب‌آوری در شکست عاطفی و راهنمایی برای بازآفرینی زندگی بعد از رهاشدگی است. این تاب‌آوری و بازآفرینی با تکنیک‌ها و راهکارهایی همراه هستند.

درباره کتاب ترمیم شکست عاطفی

چطور با درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد می‌توان از درد و غم ناشی از شکست عاطفی رهایی یافت؟ این پرسش اصلی کتاب ترمیم شکست عاطفی است که با استفاده از همین رویکرد درمانی یعنی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد، ACT، به موضوع شکست عاطفی پرداخته است. محتوای کتاب، علمی و راهنمایی سودمند برای رسیدن به آرامش و یافتن معنای واقعی زندگی پس از شکست عاطفی است که با تکنیک‌هایی ارائه شده‌اند. در این کتاب، شکست عاطفی شروع یک دورۀ کامل رشد شخصیتی در نظر گرفته شده است. 

تجربۀ شکست عاطفی مانند تجربۀ مرگ است؛ زیرا فرد باید به سوگ بخشی از وجود بنشیند و فقدان عزیزی را تجربه کند که دیگر نیست، در حالی که بزرگ‌ترین بخش عواطف وجود به او تعلق داشت. کتاب ترمیم شکست عاطفی می‌گوید اگرچه رهایی کامل از این نوع شکست و التیام کامل امکان‌پذیر نیست؛ اما می‌توان قدم‌های مثبت و بزرگی برای کاهش درد برداشت. نویسنده اولین قدم را آگاهی می‌داند. او می‌گوید وقتی اطلاعات کافی دربارۀ مسئله‌ای وجود داشته باشد بخشی از رنج آن، متأثر از این آگاهی کم می‌شود. کتاب کمک می‌کند در موضوع شکست عاطفی، آگاهی افزایش پیدا کند و به‌تبع دردها کمتر شوند. این کتاب دو بخش دارد. در بخش اول و طی چند فصل، چرایی و چیستی شکست عاطفی بررسی شده و در بخش دوم، ایده‌ها و راهکارهایی برای مقابلۀ درست با این مسئله آمده است.

کتاب ترمیم شکست عاطفی شامل ۵ فصل می‌شود که عبارت‌اند از:

فصل اول: چرایی و چیستی شکست عاطفی

فصل دوم: تداوم‌دهنده‌های احساس شکست

فصل سوم: دو فرمول تاب‌آوری در مواجهه با طردشدگی

فصل چهارم: سه بیراهه برای مقابله با درد جدایی

فصل پنجم: راهکارها

خواندن کتاب ترمیم شکست عاطفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های روانشناسی و نیز همۀ کسانی که در حال تجربۀ فقدان و شکست عاطفی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۷۸۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان