دانلود و خرید کتاب نسل ششم بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه محمد ماستری فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نسل ششم بازاریابی

کتاب نسل ششم بازاریابی نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و هرماوان کارتاجایا و ایوان ستیاوان و ترجمهٔ محمد ماستری فراهانی و ابراهیم شجاعت و محمدطاها اسمعیل زاده است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

کتاب درباره نسل ششم بازاریابی

کتاب نسل ششم بازاریابی تغییرات دورنمای کسب‌وکار و چگونگی تغییر رویکرد بازاریابان به بازاریابی را بررسی می‌کند. در این کتاب موضوعاتی مانند نگرش‌ نسل‌های جدید، استفاده از متاورس‌ها و واقعیت افزوده، چالش‌ها و راه‌حل‌های ایجاد تجربه تعاملی و همه‌جانبه برای مشتریان مورد بحث قرار می‌گیرند. این کتاب می‌تواند راهگشای بسیاری از تحقیقات دانشگاهی بوده و راهنمایی برای تدوین استراتژی‌های بازاریابی پیش‌دستانه قرار بگیرد.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب نسل ششم بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نسل ششم بازاریابی

«مجموعه کتاب‌ نسل‌های بازاریابی، تغییرات دورنمای کسب‌وکار و چگونگی تغییر رویکرد بازاریابان به بازاریابی را بررسی می‌کند. «نسل سوم بازاریابی: از محصول به مشتری تا روح انسانی»، بررسی می‌کند که چگونه بازاریابی در فرایند تکامل خود با هدف خدمت به بشریت کامل شده است. در نسل سوم بازاریابی، مشتریان نه‌تنها به دنبال رضایت عملکردی و عاطفی هستند، بلکه به دنبال رضایت معنوی از برندهایی هستند که انتخاب می‌کنند. این کتاب، تغییرات عمده از بازاریابی محصول‌محور به بازاریابی مشتری‌محور و سپس بازاریابی انسان‌محور را توصیف می‌کند.

این کتاب با نگاهی بسیار آینده‌نگرانه نسبت به زمان انتشار خود یعنی سال ۲۰۱۰، طرحی برای درگیر کردن مشتریان نوینی ارائه نمود که به دنبال تجارت با شرکت‌هایی هستند که تأثیر مثبتی بر جامعه دارند. امروزه، گنجاندن موضوعات پایداری در بازاریابی، به‌ویژه با توجه به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد بسیار مهم است. کسب‌وکارها از طریق همسو کردن بازاریابی خود با اهداف توسعه پایدار، تعهد خود را به حل بزرگترین مسائل بشریت نشان می‌دهند».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۸ صفحه

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۷۵۰
تومان