دانلود و خرید کتاب دروغ، دروغ های لعنتی و بازاریابی آتول وی. مینوچا ترجمه امیررضا شفاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دروغ، دروغ های لعنتی و بازاریابی اثر آتول وی. مینوچا

کتاب دروغ، دروغ های لعنتی و بازاریابی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دروغ، دروغ های لعنتی و بازاریابی

کتاب دروغ، دروغ های لعنتی و بازاریابی به قلم آتول وی. مینوچا با ترجمهٔ امیررضا شفاعی را انتشارات دیده بان قلم فرتاک منتشر کرده است. این کتاب به بررسی چالش‌ها و حفره‌های روند بازاریابی در کسب‌وکارها و راه‌حل‌هایی برای رفع آن‌ها می‌پردازد.

درباره کتاب دروغ، دروغ های لعنتی و بازاریابی

واحد بازاریابی یکی از بخش‌های مهم در هر کسب‌وکاری است. واحدی که با توجه به خط‌مشی‌های کسب‌وکار و نیز تحقیقات و نیازسنجی‌هایی که در حوزهٔ فعالیتش انجام می‌دهد، اقدام به سلسله‌عملیاتی می‌کند که منجر به آگاهی دیگران از وجود کسب‌وکار و خدمات یا محصولات آن و درنهایت فروش کالا می‌شود. بنابراین بازاریابی، به‌طورمستقیم با داده‌ها و تحلیل آن‌ها سروکار دارد و باید نقشهٔ راه را متناسب با این داده‌ها تدوین کند. اما داده‌ها و گزارش‌ها ممکن است سبب انحراف از حقیقت شوند و کارشناسان را فریب دهند. یا ممکن است بودجه‌ای کلان صرف انجام کارهایی شود که عملاً هیچ دستاوردی برای کسب‌وکار نداشته باشد و سبب ضررو زیان هنگفت شود. کتاب دروغ، دروغ های لعنتی و بازاریابی به‌قلم آتول وی. مینوچا کوششی است برای معرفی حفره‌ها و چالش‌های فریب‌زای روند بازاریابی و ارائهٔ راه‌حل‌هایی برای رفع آن‌ها.

خواندن کتاب دروغ، دروغ های لعنتی و بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

صاحبان کسب‌وکار، کارشناسان و فعالان حوزه‌‌ٔ بازاریابی و نیز دانشجویان و علاقه‌مندان به مباحث مدیریتی از خواندن این کتاب سود خواهند برد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۵ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۵ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان